به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 آذر 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-4-16
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    2,154
    سطح
    28
    Points: 2,154, Level: 28
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    47

    تشکرشده 35 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دخترایی که خوشکل نیستن باید چی کار کنن؟؟

    سلام.
    من به نظر خودم مشکلی ندارم. به نظر دیگران زیبا نیستم نه چهره نه اندام. اما خودمو هیمنجوری دوست دارم و مشکلی باهاش ندارم. اما وقتی بحث ازدواج پیش میاد اولین ملاک آقایون زیباییه. انتخاب نمیشم. خودم فکر میکنم مشکل از همینه وگرنه اخلاق و بقیه چیزام خوبه. به اندازه کافی هم در اجتماع حضور دارم.
    خب تکلیف دخترایی که خوشکل نیستن چی میشه؟
    اگه واقعا نیاز جنسی نبود من هیچوقت انقدر مساله ازدواج برام مهم نبود. اما هست و اذیتم میکنه.
    نمیدونم باید چیکار کنم؟ کاش اصلا این نیاز وجود نداشت.......

  2. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام الهام عزیز!
    میشه یه کم توضیح بدی؟
    شما خیلی لاغری یا چاقی؟
    بینیتون مشکل داره یا ....
    لطفا کمی توضیح بده.
    خواستگار داری ولی انتخاب نمیشی یا اینکه خواستگار نداری؟
    در ضمن الان به دلایل اقتصادی رغبت پسران به ازدواج کم شده.شاید به این دلیل باشه که خواستگار نداری.

  3. 2 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    elham77 (جمعه 12 مهر 92), فرهنگ 27 (شنبه 13 مهر 92)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 آذر 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-4-16
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    2,154
    سطح
    28
    Points: 2,154, Level: 28
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    47

    تشکرشده 35 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کلا قیافه ام ظریف و خوشکل نیست.به نظر خودم اصلا مشکلی نیست. ولی بحث ازدواج که پیش میاد انگار میشه یه مشکل.
    من خیلی سبزه ام. وزن و قدم متناسبه. ولی در سن رشد نمیدونم چرا اصلا رشد اندامی نداشتم. یعنی صفر.دماغم هم بزرگه. چشمام کوچولوه. موهام وز وزیه.صدام کلفته. صورتم باریکه.
    بازم میگم من به نظر خودم عیبی ندارم. خب خدا منو اینجوری آفریده. مگه چیه؟چیکارش کنم مثلا؟البته عدم رشد اندام ها همیشه منو توی فکر برده ولی خب خودمو همینجوری پذیرفته ام.
    قبلا پیش اومده کسانی که باهام در ارتباط بودن ازم خواستگاری کرده باشن. مثلا یکی از توی فامیل. یا از بین همکلاسیهام، کسانی بودند که منومیخواستن. خب قسمت نبود و نشد. یا شاید من اون موقع ها حالم خوب نبود و افسردگی گرفته بودم.

    دو سه سالی هست خبری نیست. البته مواردی پیش اومد که تا پسره منو دید اصلا رغبت نکرده با من حرف بزنه یا حتی در مورد افکار و اعتقادات و...من سوالی بکنه. میفهمم مشکل اینه که ظاهرمو نمیپسندن.وگرنه خانواده ام از سرشون هم زیادن.
    یه مورد هم همین اواخر بود که از طریق سایت همسریابی باهاش آشنا شدم(زیادی حس تنهایی میکردم) اما اتفاقی افتاد که اصلا توبه کردم برم توی این سایتها.


  5. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    الهام عزیز این خیلی خوبه که خودت را همین جوری دوست داری!
    ببین عزیزم به نکات زیر توجه کن:
    1)پوست سبزه که اصلا بد نیست.برو کلاس گریم یا کتاب بخر و آرایش مخصوص پوست سبزه را یاد بگیر.(البته برای آیندت می کم جلوی همسرت) ببین کدوم مدل ابرو بیشتر بهت میاد.(از متخصص گریم بپرسی راهنمایی بهتری میگیری)
    2) خیلی از آقایون هستند که خودشون اصلا چهره خوبی ندارن.مطمئن باش بالاخره یه کسی تو این زمینه هم کفوت پیدا میشه.باید تو این زمینه امیدوار باشی تا قانون جاذبه در موردت عمل کنه.
    3)رفتارت را دخترانه تر بکن و لباس هایی بپوش که به رنگ پوست سبزه میاد.

    4)اگه احساست به خودت این باشه که تو هم به نوعی زیبایی بقیه هم در موردت همین فکر را می کنند.

    5*)بینی چون در مرکز صورت هست خیلی در زیبایی موثره.حتما پیش یک متخصص خوب زیبایی برو و مشورت بگیر!
    مطمئنم با تغیر اندکی در بینی کلی زیباتر می شی!

    6) در کل شاد زندگی کردن خیلی در انرژی مثبت چهره موثره! سعی کن ورزش و تفریح زیاد بکنی! با دوستات بگو بخند داشته باشی!

  6. 8 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 13 مهر 92), del (چهارشنبه 17 مهر 92), elham77 (شنبه 13 مهر 92), farshidnaji (چهارشنبه 29 آبان 92), meinoush (یکشنبه 14 مهر 92), tamanaye man (دوشنبه 15 مهر 92), فرهنگ 27 (شنبه 13 مهر 92), سنجاب بازیگوش (شنبه 13 مهر 92)

  7. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 آذر 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-4-16
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    2,154
    سطح
    28
    Points: 2,154, Level: 28
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    47

    تشکرشده 35 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خب پول جراحی بینی رو که ندارم. نمیخوامم بخاطر اینکه یکی بالاخره از من خوشش بیاد این همه فشار مالی روی خانواده ام بیارم. واقعا اگه نیاز جنسی و عاطفی نبود عمرا برام اهمیت نداشت اگه شبیه هیولا هم بودم.
    آرایش هم در حد معمول دارم.
    شاد هم هستم. نه خیلی. ولی در حد معمولی. دوستام هم خیلی دوستم دارن.

    فقط یه سوال. دماغ و رنگ پوست و این چیزای چهره رو بی خیال.
    برای عدم رشد اندامها چیکار میتونم بکنم؟
    به نظرتون اصلا زشت ترین پسر دنیا هم حاضره با یه دختر که اندام زنانه رو اصلا نداره ازدواج کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    برای جراحی این اندامها هم نمیشه کاری کنم. چون هم خیلی گرونه هم فرضا کردم و بعد با یکی ازدواج کردم. وقتی بفهمه اندام من عملیه چی؟؟؟؟؟؟؟
    انواع ورزشها رو برای بزرگ کردن اندامها کردم.ولی مساله اینه که اصلا نیست که بخواد بزرگ بشه.شاید در زمان رشد یه جور اختلال هورمونی بوده که اصلا رشد نکرده!!! یا شاید هم اصلا من دو جنسی هستم و خودم نمیدونم. ولی خب روحیاتم دخترونه است. جسمم هم که از همون زمان تولد دختر متولد شده. فکر نمیکنم دو جنسی باشم.

    - - - Updated - - -

    روحیاتم دخترونه است. خیلی مهربون هستم. با محبتم. روحیاتم لطیفه. ولی خب قیافه ام ....
    این چیزا که پاکی و اخلاق یه دختر مهمه همش حرفه. مگه نه؟ واقعیت اینه که تا یه دختر خوشکلی مورد نظر کسی رو نداشته باشه کلا اخلاق و پاکیش به مفت هم نمی ارزه.
    کاش میشد این نیاز عاطفی و جنسی توی آدم نبود.باهاشون چیکار کنم؟

    - - - Updated - - -

    به خدا اگه این نیازها نبود اصلا ظاهرم برام مساله ای نبود.خدا یه تن سالم بهم داده. من اینو میدونم و بخاطرش شکر گزارش هستم.
    چرا آقایون نمیتونن به شخصیت و روح کسی قبل از جسمش ارزش بدن؟ نمیدونم مردا با این طرز تفکرهای مادی و سطحیشون چطور میتونن خودشونو کامل بدونن و به زن بگن کم عقل.
    برطرف کردن نیاز جنسی مرد وظیفه ی زنه.نفقه هم وظیف مرد. هزاران زن هستن که وقتی از بی پولی و خرجی ندادن شوهرشون شکایت میکنن بهشون میگن برو زندگیت رو بکن آخه مگه مسائل مالی چقدر مهمه که تو شاکی میشی؟
    ولی اگه یه زن توی وظیف خودش یکم کم بذاره همه حق رو به مرده میدن.
    زنهای زیادی هستن که حاضر میشن با مرد معلول یا جانباز و ... ازدواج کنن.اما مردا هیچوقت نمیتونن چیزی رو فراتر از چیزی که چشمشون میبینه درک کنن.
    البته مردا هم تقصیری ندارن. خدا این مدلی آفریدتشون. ولی فقط کاش یکم انصاف داشتن و زن رو ناقص العقل نمیدونستن.
    من که به شخصه توی اون دنیا حتما جلوی اون مردایی که اینجوری در مورد زنها فکر میکنن رو میگیرم. حتما جلوشونو میگیرم.

  8. 2 کاربر از پست مفید elham77 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 13 مهر 92), سنجاقک ابی (یکشنبه 14 مهر 92)

  9. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-7-25
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    10
    سطح
    1
    Points: 10, Level: 1
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 3 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    سلام همین یک ساعت پیش تو این سایت عضو شدم و پستی گذاشتم
    من 30 سال سن دارم
    عزیزم من کلا 4 نفر امدن خواستگاری سنتی و من نخواستن کلی هم از طریق اینترنت سعی کردم نشد
    من هم ظاهرم معمولی
    من هم مشکلات جنسی شدیدی درگیرم
    این روزها این بال بال زدن هات برام کاملا قابل درک میفهمم چی میگی میدونم سخت چون خودم خیلی کشیدم و دارم میکشم
    ولی دنیا همین !!!!!!
    قبل از اینکه افسرده بشی با این موضوع بدون این مشکل مال تو تنها نیست
    خیلی ها درگیرشن
    من هم تو اجتماع هستم درس خوندم کار میکنم خوش رو و مهربانم اما حتی یک مورد هم پیش نهاد نداشتم
    اما دیگه دارم ارام میشوم دیگه کمتر بال بال میزنم پذیرفتم که دنیا همین!!!!!
    جای کاملی نیست پر از نقص پر از کمبود
    یکی مریض یکی درد بی مادری داره یکی بی پولی یکی بی عقلی.......
    هر کی یک جوری درگیر
    به خودم عهد کردم به هر کسی که مشکل ازدواج داره به هر شکلی میتونم کمک کنم
    این حس خوبی بهم بر میگردونه
    میدونی دوست ندارم کسی مثل من مشکل جنسی تحمل کنه
    ارام باش
    ورزش کن
    رها کن
    مطمئن باش یکی داره هر لحظه میبینتت
    و یک روزی این دنیا با همه خوبی و بدی اش تمام میشه همین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    این 2 روز ارزش غم و غصه نداره
    موفق باشی

  10. 3 کاربر از پست مفید ravansanji تشکرکرده اند .

    majid_k (پنجشنبه 25 مهر 92), یزدانی (جمعه 10 آبان 92), دختری تنها (پنجشنبه 25 مهر 92)

  11. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 آذر 92 [ 01:05]
    تاریخ عضویت
    1392-4-31
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    359
    سطح
    7
    Points: 359, Level: 7
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 190 در 74 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام الهام عزیز
    مطمئنا هستن پسرایی که این موضوع براشون مهم نیست ! من یکی از دوستام بود که همینطور که شما میگی هستش و الان عقد کرده و نامزد هستن و خودش گفت که اصلا برای شوهرش مهم نیست و یه بارم حرفی بهش نزده ! یا مادر دوستم که سرطان سینه گرفت و سینه هاشو برداشتن و دوستم میگفت که باباش بیشتر از قبل کنار مادرشه و خانومشو دوست داره و میگه اصلا سینه چیه اضافه بود و کلی محبت داره به خانومش! که دوست من و خواهرش تعجب کرده بودن از این همه عشق باباش !

    میدونی الهام واقعا هستن چنین مردا و پسرایی که یه سری مسائل دیگه براشون مهمه ! تو پسرای ایرانی خیلی کمه اما هست ! مطمئن باش !

    در مورد چهره هم که همین که دوست داشتنی و پر از محبتی یه دنیا ارزش داره برای همه !
    میدونی به نظر من نه نیاز به عمل بینی هست , نه آرایش انچنانی .. فقط باید صبور باشی همین که تو اینقدر خوب و با محبتی خدا هم مطمئن باش یه پسر خوبو سر راهت میزاره !
    کاش فقط اون رو بهم اینجا خبر بدی که بهت بگم دیدی گفتم

  12. 4 کاربر از پست مفید violet تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 13 مهر 92), elham77 (شنبه 13 مهر 92), majid_k (شنبه 13 مهر 92), mohammad6599 (پنجشنبه 18 مهر 92)

  13. #8
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    تا حالا بابت اندامت دکتر رفتی اگر واقعن صفر باشه طبیعی نیست


  14. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    elham77 (شنبه 13 مهر 92), sci (شنبه 13 مهر 92)

  15. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 تیر 00 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    10,303
    سطح
    67
    Points: 10,303, Level: 67
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    388

    تشکرشده 576 در 165 پست

    Rep Power
    46
    Array
    سلام عزیز دلم
    اول از همه بابت روز بزرگت و شکر گزاریت بهت آفرین میگم.این خودش نعمت بزرگیه.
    خانومی نمیشه گفت که این قضیه بی تاثیره،اماااااااااااااا مبادا فک کنی که اساس یه رابطه بر پایه ی ظاهر شکل می گیره و اگر هم نمیشه مشکلش ظاهره.
    دوست من،ازدواج خیلی غیر قابل پیش بینی تر از اونیه که بخوای به خاطر ظاهر یا اندام غصه شو بخوری.قسمته دیگه
    ولی به ورزش حتما حتما اهمیت بده و بدون وقفه دنبالش کن.تاثیراتش توی دراز مدت خیلی خوبه.
    خانومی ممنونم ازت.من تا حدی دچار افسردگی شدم ،مدت های زیادیه که حتی 1 پست هم نزاشتم.اما پستت ترغیبم کرد که بنویسم.چه میدونم والا،شاید اصلا شروعی بشه که از پیله ای که دور خودم پیچیدم خلاص بشم

  16. 2 کاربر از پست مفید hanie_66 تشکرکرده اند .

    elham77 (شنبه 13 مهر 92), خانوم مجرد (شنبه 02 آذر 92)

  17. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 آذر 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-4-16
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    2,154
    سطح
    28
    Points: 2,154, Level: 28
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    47

    تشکرشده 35 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خب اون آقایی که خانمش سرطان سینه گرفته بعد یه عمر زندگی مگه اصلا میشده بره و زنش رو تنها بذاره؟ نکنه توقع داشتید بذاره و بره و محبتش هم کم بشه؟
    اگه روزی که رفته بود خواستگاری اون خانم فهمیده بود اون خانم جراحی کرده و اندامش قطع شده مطمئنید نمیرفت؟؟؟؟؟به نظر من که میرفت و پشت سرشو هم نگاه نمیکرد.

    آقایون هر کی رو انتخاب کنن بعد از ازدواج دیگه با هرکی ازدواج کنن باید باهاش زندگی کنن. حتی اگه صورت زنشون هم بسوزه و وحشتناک بشه بازم حق ندارن رهاش کنن.
    ولی پسرای مجرد براشون ظاهر خیلی مهمه.توی انتخاب براشون مهمه.


 
صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 49
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 مرداد 94, 11:51
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 فروردین 94, 07:51
  3. به طلاق و جدایی فکر کنم یا صبور باشم؟؟
    توسط mapar202 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 آبان 93, 17:15
  4. برای تموم کسایی که پیشمون نیستن
    توسط بهار.زندگی در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 اسفند 90, 00:34

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.