به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 6 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array

    بی اعتنایی شوهرم نسبت به پول دادن

    سلام
    من یه مساله ای برام پیش اومده
    شوهرم که ده ماهه باهاش ازدواج کردم مرد خوبیه اما از لحاظ مالی ضعیفه

    مساله اینجاست که هیچ وقت هیچ پولی به من نمیده که مثلا پول تو جیبی ام باشه
    میتونه اینکار رو بکنه
    اما یه جورایی به روی خودش نمیآره و محض رضای خدا یه تعارف هم نمیکنه ولی به خواهر و برادر خودش حداقل تعارف رو بارها کرده ..
    مثلا رفته 60 تومن آکواریوم واسه خودش خریده ولی نمیگه پول توجیبی دادن به همسرم لازم تر از این خرج هاست. منم روم نمیشه چیزی بگم
    خودمم میدونم نبایستی توی این وضع مالی ازش توقع داشته باشم ولی میترسم همینجوری بار بیاد و وقتی بریم سر خونمون هم احساس مسئولیت نکنه
    خودمم اصلا روم نمیشه بهش بگم که من پول لازم دارم
    حتی وقتی خیلی لازم دارمم نمیتونم بگم
    غرورم له میشه
    چیکار کنم که عادت نکنه به این مسئله؟؟؟
    خیلیییییییییییییییییییی ها همین شرایطو داشتن و به من گفتن که شوهری که بی پوله و حالا حالا ها پولدار نمیشه اگه عادتش بدی به پول نگرفتن همیشه بهت سخت میگیره و وقتی هم به پول میرسه کم توقعی های تو از یادش میره و فقط فکر میکنه خودش بوده که سختی ها رو تحمل کرده

    چه کنم دوستان؟؟؟؟

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 خرداد 97 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-8-26
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    9,405
    سطح
    65
    Points: 9,405, Level: 65
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,386

    تشکرشده 653 در 231 پست

    Rep Power
    55
    Array
    سلام دوستم
    شما فعلا در دوران عقد هستید و ایشون شاید در فرهنگ و رسومشون نیست که زن عقدی خودشون رو از لحاظ مالی تامین کنن ... و متوجه لزوم اینکار نیست فکر میکنه وظیفه پدر شماست چون خیلی از خانواده های دختر همین تفکر رو دارن ... بنظرم در دوران عقد گاها به صورت دوره ای مثلا هر دو ماه یکبار بابت خرید جنسی ازش درخواست پول کن هم یاد میگیره کم کم و هم اینکه ممکنه متوجه کارش بشه ... مهم اینه که بعد عروسی تون به موقع به شما پول بده
    موفق باشی

  3. 2 کاربر از پست مفید هم آوا تشکرکرده اند .

    aye (دوشنبه 20 مرداد 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 19 مرداد 93)

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 تیر 94 [ 05:14]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    284
    امتیاز
    3,610
    سطح
    37
    Points: 3,610, Level: 37
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    517

    تشکرشده 294 در 168 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام عزیزم من نمیدونم چجوری اما باید این مشکل رو حلش کنی با صحبت کردن

    من الان دو ساله عروسی کردم و همسرم اصلا بهم پول نمیده و هربارهم بهش میگم میگه ندارم! مشکلت رو تا قبل عروسیتون حل کن چون عادتش میشه . باید یاد بگیره مسئولیت مالی شمارو هم قبول کنه

  5. 2 کاربر از پست مفید ساحل75 تشکرکرده اند .

    aye (دوشنبه 20 مرداد 93), بابک 1369 (یکشنبه 19 مرداد 93)

  6. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    سلام ...
    من دختر خالم دو ماهه عقد کرده یه هزاری دیگه کسی بهش نمیده فقط شوهرش پول داده واسه مسافرتش شهریه دانشگاه دندونپزشکی و ....
    نباید تعارف کنی ... باهاش برو بیرون و ازش بخواه که برات خرج کنه .... بگپو عزیزم به نظرم این مانتو خیلی قشنگه برم بپوشم ؟؟؟ ببین چی میگه یا مثلا بهش بگو فردا با دوستام میخوام ناهار برم بیرون بعد اگه هیچی نگفت خودت به شوخی بگو بخدا چیزی لازم ندارماااا اصلا تعارف نکن .....


    اگه از الان نخوای فردا روزی بخوای میگه چی شده پولکی شدی قبلا کم خرج تر بودی ....

  7. 3 کاربر از پست مفید maedeh120 تشکرکرده اند .

    aye (دوشنبه 20 مرداد 93), هم آوا (یکشنبه 19 مرداد 93), بانوی آفتاب (سه شنبه 06 آبان 93)

  8. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 خرداد 97 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-8-26
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    9,405
    سطح
    65
    Points: 9,405, Level: 65
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,386

    تشکرشده 653 در 231 پست

    Rep Power
    55
    Array
    حق با مائده خانومه
    من دوران نامزدیم کارمند جایی بودم که در امدم خیلی بیشتر از الانم بود ... قبلا تا میگفت پول میخای میدیم لازم ندارم بهش میگفتم نه نمیخام ولی الان به این سیستم عا دت کرده و متوجه نیست اون شرایط و من دیگه ندارم و خودش باید بهم پول بده ... الان تا میگم پول ایشون میگه چی شده پولکی شدی؟!!!!

  9. 4 کاربر از پست مفید هم آوا تشکرکرده اند .

    aye (دوشنبه 20 مرداد 93), footer (پنجشنبه 13 شهریور 93), maedeh120 (سه شنبه 06 آبان 93), بانوی آفتاب (سه شنبه 06 آبان 93)

  10. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    خخخخخخخخ ....

    عیب نداره بهش بگو یه مدت بود که به پول نیاز نداشتم یا یه مقدار پس انداز کرده بودم که این مدت تموم شد و الان نیاز دارم و....
    تو الان دیگه شوهرمی تقریبا خرجم با توا .... بگو زن گرفتن دردسر داره خرج داره ...

  11. 2 کاربر از پست مفید maedeh120 تشکرکرده اند .

    aye (دوشنبه 20 مرداد 93), footer (پنجشنبه 13 شهریور 93)

  12. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 آبان 00 [ 02:20]
    تاریخ عضویت
    1393-4-25
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    17,344
    سطح
    83
    Points: 17,344, Level: 83
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,156

    تشکرشده 742 در 286 پست

    Rep Power
    79
    Array
    سلام آیه جان. من هفت ماهه که عقد کردم و در حال حاضر خونه ی پدرم زندگی میکنم. علاوه بر پول تو جیبی ماهیانه بیشتر مخارجم رو هم شوهرم میده. مردی که همسرش رو دوست داشته باشه دلش میخاد تا جایی که بتونه براش خرج کنه و نیازش رو برآورده کنه فقط باید نیازت رو بهش بگی. البته شوهر من درآمدش خوبه. اما اگه همسر شما درآمد کمی هم داشته باشه حداقل کمی از درآمدش رو باید برای تو کنار بذاره. باید توی برنامه ریزی مالیش تو رو هم در نظر بگیره. مگر اینکه بخواد همه ی پولش رو برای مراسم عروسی و... جمع کنه که با توجه به مثالی که راجع به آکواریوم زدی ظاهرا اینطور نیست. سعی کن با ظرافت نیازات رو ازش بخوای. البته همیشه توی خواستن هات موقعیت مالی همسرت رو هم در نظر بگیر و مهمتر از همه اینکه تو هم باید به نیازهای همسرت توجه کنی. نیاز به محبت، نیاز به آرامش و بقیه ی نیازهایی که یک مرد به همسرش داره. اگه پول لازم داری بهش بگو. بین زن و شوهر غرور معنایی نداره. اگه چیزی لازم داری بگو برات بخره. مثلا بگو کفشم کهنه شده اما روم نمیشه از بابام به خاطر کفش پول بگیرم. از وقتی ازدواج کردم پول گرفتن از خونواده ام برام خیلی سخت شده. حس میکنم مستقل شدم و دیگه غرورم اجازه نمیده به خاطر هر چیزی از پدر و مادرم پول بگیرم. و بعد یکی دو بار که با شوهرت میری بیرون همون کفش کهنه رو بپوش. وقتی ببینه کفش نداری غرور اونم جریحه دار میشه. اگه گفت بیا بریم برات کفش بخرم اصلا نگو نه نمیخاد و اینا... سریع استقبال کن بگو چه شوهر خوبی هستی که به فکر منی. من به تو افتخار میکنم. اما اگه این ماه دستت تنگه وایسا ماه بعد برام بگیر. توی فشارش نذار اما خودت هم کفش نخر. بذار همیشه از نیازهات باخبر باشه. باید بدونه که تو پول نداری یا چیزی احتیاج داری...موفق باشی

  13. 3 کاربر از پست مفید نیکیا تشکرکرده اند .

    aye (دوشنبه 20 مرداد 93), terme00 (دوشنبه 20 مرداد 93), بانوی آفتاب (سه شنبه 06 آبان 93)

  14. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array
    دوستان از همگی تون ممنونم
    نیکیای عزیز گفتن بهش بگو که دیگه روم نمیشه از پدرم پول بگیرم
    بهش گفتم. ولی توجهی نکرد
    یه چیز دیگه هم هست
    این خیلی آزارم میده
    قبل ازدواج به پدرش 8 ملیون داده
    این سرمایه ی همه ی کار کردنهاش بوده . الان پدرش میگه ندارم بدم ولی واقعا اینطور نیست. یه سری املاک داره که راحت میتونه پول شوهرم رو بده ولی شوهر من از پدرش خجالت میکشه و درخواست و اصرار نمیکنه.
    دیگه اینکه توی این ده ماه پول یارانه اش به حساب پدرش میرفته. قبل ازدواج هم میرفته تو حساب ایشون. ولی الان نمیگه که زن من لازم داره و مثلا بیام این پولو از پدرم بگیرم و بدم به زنم.
    چرا باید ایشون با همه ی عالم و آدم رودروایستی داشته باشه غیر من. باور کنید یک قرون هم برای من خرج نکردند خانوادش. یه سرویس طلا به من تو عروسی دادند که بعد عروسی فهمیدم همونم شوهرم قرض کرده بود. منم دادم بهش رفت پس داد. یه عیدی هم به من ندادند هر عیدی که اومده رفته
    حالا من ندید پدید نیستم و عقده ی اینچیزا رو ندارم. برام اخلاق شوهرم مهمه که خوبه و خدا رو بابتش ممنونم. اما از اینکه میبینم خودش به خودش نمیآد رنج میبرم
    یکی از دوستان میگه که شاید رسم ندارن. اتفاقا چنین رسمی رو هم دارند. تاااااااازه تو شهر اینا باید پسر همه ی جهیزیه رو بده. ولی خانواده ی من به رسم خودمون همه چیزو آماده کردند.
    دوست ندارم این مسئله ها تو دلم بمونه و یه روز سر اون خالی کنم و زندگی ام تلخ بشه و هر چی صبر کردم بی اجر بشه

  15. کاربر روبرو از پست مفید aye تشکرکرده است .

    maedeh120 (دوشنبه 20 مرداد 93)

  16. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 آبان 00 [ 02:20]
    تاریخ عضویت
    1393-4-25
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    17,344
    سطح
    83
    Points: 17,344, Level: 83
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,156

    تشکرشده 742 در 286 پست

    Rep Power
    79
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط aye نمایش پست ها
    دوستان از همگی تون ممنونم
    نیکیای عزیز گفتن بهش بگو که دیگه روم نمیشه از پدرم پول بگیرم
    بهش گفتم. ولی توجهی نکرد
    یه چیز دیگه هم هست
    این خیلی آزارم میده
    قبل ازدواج به پدرش 8 ملیون داده
    این سرمایه ی همه ی کار کردنهاش بوده . الان پدرش میگه ندارم بدم ولی واقعا اینطور نیست. یه سری املاک داره که راحت میتونه پول شوهرم رو بده ولی شوهر من از پدرش خجالت میکشه و درخواست و اصرار نمیکنه.
    دیگه اینکه توی این ده ماه پول یارانه اش به حساب پدرش میرفته. قبل ازدواج هم میرفته تو حساب ایشون. ولی الان نمیگه که زن من لازم داره و مثلا بیام این پولو از پدرم بگیرم و بدم به زنم.
    چرا باید ایشون با همه ی عالم و آدم رودروایستی داشته باشه غیر من. باور کنید یک قرون هم برای من خرج نکردند خانوادش. یه سرویس طلا به من تو عروسی دادند که بعد عروسی فهمیدم همونم شوهرم قرض کرده بود. منم دادم بهش رفت پس داد. یه عیدی هم به من ندادند هر عیدی که اومده رفته
    حالا من ندید پدید نیستم و عقده ی اینچیزا رو ندارم. برام اخلاق شوهرم مهمه که خوبه و خدا رو بابتش ممنونم. اما از اینکه میبینم خودش به خودش نمیآد رنج میبرم
    یکی از دوستان میگه که شاید رسم ندارن. اتفاقا چنین رسمی رو هم دارند. تاااااااازه تو شهر اینا باید پسر همه ی جهیزیه رو بده. ولی خانواده ی من به رسم خودمون همه چیزو آماده کردند.
    دوست ندارم این مسئله ها تو دلم بمونه و یه روز سر اون خالی کنم و زندگی ام تلخ بشه و هر چی صبر کردم بی اجر بشه
    آیه جان من نه روانشناس هستم و نه کارشناس اما فکر نمیکنی داری خودت قانع میکنی که همسرت پول نداره در حالی که طبق گفته های خودت پول داره؟
    همسرت یارانه اش رو میده به پدر و مادرش؟ بعد تو میگی پول نداره سی هزار تومن در ماه به تو بده؟ ببین عزیزم همسرت هنوز درک نکرده که زن گرفتن خرج داره. تو هم با کم توقعی هات و به عبارتی بی توقع بودنت داری به این مساله دامن میزنی. بخدا کم توقع بودن زیادی هم خوب نیست. نیکی چو از حد بگذرد...
    آیه جان من نگفتم گفش کهنه بپوش. ببین من هفت ماهه عقد کردم. عید شوهرم یه کفش برام خرید که پنج ماهه دارم شب و روز میپوشمش خب همون کفش بعد از پنج ماه پوشیدن مداوم کمی کهنه شده و شیکی سابقش رو نداره و تا یک ماه بعد کهنه تر میشه.حالا من اگه جای تو بودم و شرایط تو رو داشتم و بخوام ماه بعد یه کفش بخرم از الان به شوهرم میگفتم که کفشم داره کهنه میشه وباید یه کفش جدید بخرم توی این یک ماه هم دو سه بار این موضوع رو تکرار میکنم که تو فکر خریدن کفشم تا حواسش باشه و خودمم تحت هیچ شرایطی با پول خودم برای خودم کفش نمیخریدم. حالا متوجه شدی منظورم از پوشیدن کفش کهنه چیه؟؟ منظورم این نیست که یه کفش درب و داغون و پاره بپوشی که عزیزم. تازه تو قبل از ازدواجت خرجت با بابات بود و اگه کفش کهنه میپوشیدی شوهرت باید میگفت خونه ی باباش چیزی براش نمیخریدن نه الان که عقد کردی و خرجت با شوهرته.
    شوهرت یارانه اش رو میده به باباش بعد قسطای شوهرت رو تو میدی؟؟؟ آیه؟؟؟
    اصلا بد نیست که زن و مرد اگه هر دو دارای درآمد باشند به هم کمک کنند و مشارکت داشته باشند با هم اما در حال حاضر موضوع تو کاملا متفاوته...
    جای تو و همسرت عوض شده... این مرده که باید خرج زنش رو بده با هر شرایطی... باید بیشتر کار کنه... باید یارانه اش رو بگیره بایدقرضی که داده رو پس بگیره
    وقتی تو توی این شرایط به شوهرت پول میدی اون جایگاه زن بودن تو رو درک نمیکنه. میشی مثل باباش یا مامانش که هر جا کم آورد باید بهش پول بدی...
    سعی کن از ناز و نوازش و زنانگیت استفاده کنی نه از دعوا و مرافعه...موفق باشی.

  17. 5 کاربر از پست مفید نیکیا تشکرکرده اند .

    aye (سه شنبه 21 مرداد 93), مهربونی... (یکشنبه 16 شهریور 93), امید زندگی (چهارشنبه 29 مرداد 93), دختر بیخیال (سه شنبه 21 مرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 22 مرداد 93)

  18. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array

    Rolleyes

    مرسی از وقتی که مرجان و نیکیای عزیز گذاشتن
    حس خوبیه که ما برای همدیگه که همو نمیشناسیم وقت میزاریم
    واقعا توصیه هات مفیده
    متاسفانه مامان من ما رو اینجوری بارآورده
    همش میگه مراعات کنید
    خودش خیلی کلاه تو کلاه کرده و به قول خودش از این بچه رو تن اون بچه کرده و خواسته های خودش رو نادیده گرفته
    الان بعد 45 سال زندگی مشترک بابام یه مغازه ی خیلی خوب داره یه خونه ی بزرگ دو طبقه و دو تا مغازه ی معمولی دیگه
    کدوم به نام مامان منه؟؟ هیچکدوم. زنهای ما اگه سنتی رفتار بکنن فقط شریک نداشته های شوهرشونن بعد چند سال زندگی نه دارایی ها و اموالشون

    بازم ممنونم

    - - - Updated - - -

    میدونید من اشتباه وام ازدواج اون رو دادن رو همون اول کردم
    الان حواسم جمع شده
    و بعضی چیزهای کوجولو رو ازش میخوام
    چشم
    فکرم رو جمع میکنم و بهش امشب میگم که نیاز دارم
    فقط من خیلی ترسو هستم
    ازتون میخوام با من در تماس باشید تا عکس العملشو بگم و بازم راهنمایی ام کنید
    بله من زیاد با ایشون رودروایسی دارم. خودش هم خیلی اهل مراعات کردنه. تو مسائل اخلاقی بیشتر وقتها کار اشتباهی که از من سر میزنه با صبر و متانت و رودروایسی خاصی بیانش میکنه. به همین دلیله که منم رعایت میکنم.

    واقعا متاسفم که مسائل اینچنینی رو مطرح میکنم تو سایت. یه چیزهایی دوستان دیگه مینویسن که آدم خوابش نمیبره

    خدا میدونه که فقط نگران بد عادت شدنشم نه چیز دیگه. حتی به کمکهایی که به خانوادش شده در کل فکر نمیکنم و از خدا میخوام که داشته باشه حتی خواهر برادر کوچیکترشم عروس و داماد کنه.
    بازم ممنون از همه

  19. 2 کاربر از پست مفید aye تشکرکرده اند .

    نیکیا (سه شنبه 21 مرداد 93), دختر بیخیال (سه شنبه 21 مرداد 93)


 
صفحه 1 از 6 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پوچی و تنهایی
    توسط ali09 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 بهمن 95, 02:25
  2. شوهرم عزت نفس و اعتماد به نفسم رو ازم گرفته احساس پوچ بودن تو زندگیم دارم
    توسط امید زندگی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 11:54
  3. نیازمند راهنمایی جهت حل مسائل اعتقادی و ازدواج
    توسط salehe92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 فروردین 94, 12:05
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 خرداد 92, 16:59
  5. پول دوستی و اخلاق خشک همسرم و بی اعتمادی من نسبت به ایشان
    توسط میناز در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 تیر 91, 10:46

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.