به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 شهریور 94 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1393-6-30
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    939
    سطح
    16
    Points: 939, Level: 16
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مکان مناسب برای صحبت درباره خواستگاری با خود دختر

    سلام
    به نظر شما کجا می تونم دختر رو ببرم و باهاش در مورد خواستگاری صحبت کنم؟
    با تشکر

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 دی 93 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-7-08
    نوشته ها
    352
    امتیاز
    3,876
    سطح
    39
    Points: 3,876, Level: 39
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    555

    تشکرشده 496 در 196 پست

    Rep Power
    50
    Array
    سلام برادر عزیز خوش آمدید به تالار همدردی. فکرمیکنم اگه قصدتون ازدواجه بهترین و مناسبترین راه برای خواستگاری و ازدواج درمیان گذاشتن آن با خانواده ها و اقدام ازطریق خانواده ها . که هم سنتها رعایت بشه هم از طرف دخترخانم درمورد قصد شما شکی ایجاد نشود و مهمترین مورد هم اینکه وقتی رابطه قبل از خواستگاری رسمی بینتون ایجاد بشه بنظر من ممکنه یکی از طرفین احساسی برخورد کنه و منطقی به ملاکها و توقعات خودش از طرف مقابل و هم کفو بودنشان فکرنکنند و برخورد احساسی باعث پایه گذاری رابطه اشتباهی میشه که ممکنه حتی اگه به ازدواج هم منتهی بشه مشکلاتی بعداز ان ایجاد شود و حتی به طلاق منجر شود چون بعداز ازدواج و با کاهش غلیان احساسات کم کم از طرف هردونفر مقایسه همسرشون با ملاکهاشون صورت میگیره که اون موقع دیگه کار از کار گذشته . پس بهتره همین الان بدون هیچگونه ارتباطی با این دخترخانم با خانوادتون درمیون بگذارید و هرصحبت و رابطه ای زیر نظر خانواده ها باشه ک و سعی کنید احساسی ایجاد نشود و با برخورد منطقی باعث جلوگیری از هرگونه صدمه ای به دوطرف جلوگیری کنید. انشاالله موفق باشید
    زندگی زیباست ای زیبا پسند
    ویرایش توسط Nilofar mordab : یکشنبه 30 شهریور 93 در ساعت 20:14

  3. 3 کاربر از پست مفید Nilofar mordab تشکرکرده اند .

    mohammadhasan (یکشنبه 30 شهریور 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 30 شهریور 93), رزا (یکشنبه 30 شهریور 93)

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    سلام شما که نباید دختر رو جایی ببرید!!!!! شما باید تشریف ببرید پیشه دختر خانوم اونم منزلشون ...

  5. 5 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    mohammadhasan (یکشنبه 30 شهریور 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 30 شهریور 93), آونگ (دوشنبه 31 شهریور 93), آزرم (یکشنبه 30 شهریور 93), برنده 1988 (سه شنبه 01 مهر 93)

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 شهریور 94 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1393-6-30
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    939
    سطح
    16
    Points: 939, Level: 16
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Nilofar mordab نمایش پست ها
    سلام برادر عزیز خوش آمدید به تالار همدردی. فکرمیکنم اگه قصدتون ازدواجه بهترین و مناسبترین راه برای خواستگاری و ازدواج درمیان گذاشتن آن با خانواده ها و اقدام ازطریق خانواده ها . که هم سنتها رعایت بشه هم از طرف دخترخانم درمورد قصد شما شکی ایجاد نشود و مهمترین مورد هم اینکه وقتی رابطه قبل از خواستگاری رسمی بینتون ایجاد بشه بنظر من ممکنه یکی از طرفین احساسی برخورد کنه و منطقی به ملاکها و توقعات خودش از طرف مقابل و هم کفو بودنشان فکرنکنند و برخورد احساسی باعث پایه گذاری رابطه اشتباهی میشه که ممکنه حتی اگه به ازدواج هم منتهی بشه مشکلاتی بعداز ان ایجاد شود و حتی به طلاق منجر شود چون بعداز ازدواج و با کاهش غلیان احساسات کم کم از طرف هردونفر مقایسه همسرشون با ملاکهاشون صورت میگیره که اون موقع دیگه کار از کار گذشته . پس بهتره همین الان بدون هیچگونه ارتباطی با این دخترخانم با خانوادتون درمیون بگذارید و هرصحبت و رابطه ای زیر نظر خانواده ها باشه ک و سعی کنید احساسی ایجاد نشود و با برخورد منطقی باعث جلوگیری از هرگونه صدمه ای به دوطرف جلوگیری کنید. انشاالله موفق باشید
    نقل قول نوشته اصلی توسط رزا نمایش پست ها
    سلام شما که نباید دختر رو جایی ببرید!!!!! شما باید تشریف ببرید پیشه دختر خانوم اونم منزلشون ...
    خودش می دونه می خوام در مورد چی صحبت کنم.
    خانواده ها یه چیزایی می دونن ولی به دلایلی می خوام با خودش تنها در جایی به جز خانه صحبت کنم.
    انشاءا... بعد از این صحبت مزاحم خانوادشون هم می شیم.
    حالا موندم کجا برای صحبت خوبه.
    رستوران یا کافی شاپ یا ...
    ویرایش توسط mohammadhasan : یکشنبه 30 شهریور 93 در ساعت 20:37

  7. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 آبان 02 [ 22:49]
    تاریخ عضویت
    1393-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    7,077
    سطح
    55
    Points: 7,077, Level: 55
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    102

    تشکرشده 30 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با اجازه ی استارتر تاپیک اینجا یه سوال بپرسم ! ( در حقیقت ، این یعنی ببخشید که اینجا سوال می پرسم )

    اگه شخص مورد نظر همکلاسی دانشگاه باشه ، تکلیف چیه ؟ چون دسترسی بهشون یه مقدار محدوده ! جلوی دانشگاه هم که نمیشه خانواده رو برد ( دوستاشون هستن و ... )

  8. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 شهریور 94 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1393-6-30
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    939
    سطح
    16
    Points: 939, Level: 16
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان مارو تنها نذارید.

  9. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 95 [ 19:37]
    تاریخ عضویت
    1393-1-03
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    2,112
    سطح
    27
    Points: 2,112, Level: 27
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 174 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammadhasan نمایش پست ها
    سلام
    به نظر شما کجا می تونم دختر رو ببرم و باهاش در مورد خواستگاری صحبت کنم؟
    با تشکر
    سلام

    همانطور که دوستان فرمودند بهترین و مناسب ترین راه از طریق خانواده هست اما مثل اینکه شما این راه رو در ابتدا نمی پسندید

    ببخشید که رک و بدون پروا میگم فکر کن خواهر خودت هست شما به عنوان برادر عروس خانوم اجازه میدید که خواستگار با خواهرتون کجا در مورد خواستگاری صحبت کنند شما هم همون مکان رو انتخاب کن

  10. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    سلام من فکر کنم کسی راهنماییتون نمیکنه چون شما واضح مشکلتون رو بیان نکردید..شما یه خط نوشتی که من دختررو کجا ببرم ازش خواستگاری کنم؟ خوب هر کسی باشه بهت میگه برو خونشون انتظار نداری که اینجا کسی بهتون بگه ببرش جایی..شما یکم بیشتر توضیح بده تا توضیحات بهتری بشنوی

  11. کاربر روبرو از پست مفید رزا تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 31 شهریور 93)

  12. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    ب نظر من که ببرش یه کافی شاب با کلاس اونجا باهم صحبت کنید
    هم یه جای عمومی هم معقول
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  13. کاربر روبرو از پست مفید maedeh120 تشکرکرده است .

    mohammadhasan (سه شنبه 01 مهر 93)

  14. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام
    من با اجازه ی مامانم بعد اینکه چند بار در منزل ما صحبت کردیم
    رفتیم دانشگاه من
    تو یکی از کلاس خالی ها نشستیم
    در کلاس رو باز گذاشتیم
    صحبت کردیم


 
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.