سلام
به نظر شما کجا می تونم دختر رو ببرم و باهاش در مورد خواستگاری صحبت کنم؟
با تشکر
تشکرشده 3 در 3 پست
سلام
به نظر شما کجا می تونم دختر رو ببرم و باهاش در مورد خواستگاری صحبت کنم؟
با تشکر
تشکرشده 496 در 196 پست
سلام برادر عزیز خوش آمدید به تالار همدردی. فکرمیکنم اگه قصدتون ازدواجه بهترین و مناسبترین راه برای خواستگاری و ازدواج درمیان گذاشتن آن با خانواده ها و اقدام ازطریق خانواده ها . که هم سنتها رعایت بشه هم از طرف دخترخانم درمورد قصد شما شکی ایجاد نشود و مهمترین مورد هم اینکه وقتی رابطه قبل از خواستگاری رسمی بینتون ایجاد بشه بنظر من ممکنه یکی از طرفین احساسی برخورد کنه و منطقی به ملاکها و توقعات خودش از طرف مقابل و هم کفو بودنشان فکرنکنند و برخورد احساسی باعث پایه گذاری رابطه اشتباهی میشه که ممکنه حتی اگه به ازدواج هم منتهی بشه مشکلاتی بعداز ان ایجاد شود و حتی به طلاق منجر شود چون بعداز ازدواج و با کاهش غلیان احساسات کم کم از طرف هردونفر مقایسه همسرشون با ملاکهاشون صورت میگیره که اون موقع دیگه کار از کار گذشته . پس بهتره همین الان بدون هیچگونه ارتباطی با این دخترخانم با خانوادتون درمیون بگذارید و هرصحبت و رابطه ای زیر نظر خانواده ها باشه ک و سعی کنید احساسی ایجاد نشود و با برخورد منطقی باعث جلوگیری از هرگونه صدمه ای به دوطرف جلوگیری کنید. انشاالله موفق باشید
زندگی زیباست ای زیبا پسند
ویرایش توسط Nilofar mordab : یکشنبه 30 شهریور 93 در ساعت 20:14
mohammadhasan (یکشنبه 30 شهریور 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 30 شهریور 93), رزا (یکشنبه 30 شهریور 93)
تشکرشده 1,505 در 452 پست
سلام شما که نباید دختر رو جایی ببرید!!!!! شما باید تشریف ببرید پیشه دختر خانوم اونم منزلشون ...
mohammadhasan (یکشنبه 30 شهریور 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 30 شهریور 93), آونگ (دوشنبه 31 شهریور 93), آزرم (یکشنبه 30 شهریور 93), برنده 1988 (سه شنبه 01 مهر 93)
تشکرشده 3 در 3 پست
ویرایش توسط mohammadhasan : یکشنبه 30 شهریور 93 در ساعت 20:37
تشکرشده 30 در 12 پست
با اجازه ی استارتر تاپیک اینجا یه سوال بپرسم ! ( در حقیقت ، این یعنی ببخشید که اینجا سوال می پرسم)
اگه شخص مورد نظر همکلاسی دانشگاه باشه ، تکلیف چیه ؟ چون دسترسی بهشون یه مقدار محدوده ! جلوی دانشگاه هم که نمیشه خانواده رو برد ( دوستاشون هستن و ... )
تشکرشده 3 در 3 پست
دوستان مارو تنها نذارید.
تشکرشده 174 در 61 پست
سلام
همانطور که دوستان فرمودند بهترین و مناسب ترین راه از طریق خانواده هست اما مثل اینکه شما این راه رو در ابتدا نمی پسندید
ببخشید که رک و بدون پروا میگم فکر کن خواهر خودت هست شما به عنوان برادر عروس خانوم اجازه میدید که خواستگار با خواهرتون کجا در مورد خواستگاری صحبت کنند شما هم همون مکان رو انتخاب کن
تشکرشده 1,505 در 452 پست
سلام من فکر کنم کسی راهنماییتون نمیکنه چون شما واضح مشکلتون رو بیان نکردید..شما یه خط نوشتی که من دختررو کجا ببرم ازش خواستگاری کنم؟ خوب هر کسی باشه بهت میگه برو خونشون انتظار نداری که اینجا کسی بهتون بگه ببرش جایی..شما یکم بیشتر توضیح بده تا توضیحات بهتری بشنوی![]()
فرهنگ 27 (دوشنبه 31 شهریور 93)
تشکرشده 1,447 در 508 پست
ب نظر من که ببرش یه کافی شاب با کلاس اونجا باهم صحبت کنید
هم یه جای عمومی هم معقول
هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
"راهش را پیدا میکن "
هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
"بهانه اش را"
mohammadhasan (سه شنبه 01 مهر 93)
تشکرشده 282 در 96 پست
سلام
من با اجازه ی مامانم بعد اینکه چند بار در منزل ما صحبت کردیم
رفتیم دانشگاه من
تو یکی از کلاس خالی ها نشستیم
در کلاس رو باز گذاشتیم
صحبت کردیم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)