به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 24 نخستنخست 1234567891011121314151617 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 240
  1. #61
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 مهر 87 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1386-12-22
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    3,795
    سطح
    38
    Points: 3,795, Level: 38
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 23 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    من خوشبختم ؟ چرا

    چرا ندارد.

    چون انسان هستم.

    البته از شما دوستان پیشاپیش بخاطر این طرز نوشتن معذرت خواهی میکنم.

    پس گاو نیستم. تا سرم را زیر بیندازم و مثل گاو از چراغ قرمزها عبور کنم.

    پس خر نیستم. تا هر چه بزرگانمان گفتند گوش نکنم و مثل خر هر کاری دلم خواست بکنم.
    پس کبک نیستم تا سرم را زیر برف کنم تا خطرات پیرامون خودم را نبینم.

    پس گرگ نیستم تا بخاطر سیر کردن شکم خود شکم دیگر دوستان را بدرم و همواره همه از من در هراس باشند.
    پس آفتاب پرست نیستم تا هر لحظه رنگ عوض کنم.

    پس . . . . . . . .

    نتیجه گرفتیم که لازم نیست کار خواستی انجام دهم فقط انسان باشیم خوشبختترین فرد عالم هستیم

  2. 2 کاربر از پست مفید yaser تشکرکرده اند .

    yaser (یکشنبه 18 فروردین 87)

  3. #62
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 مهر 87 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1386-12-22
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    3,795
    سطح
    38
    Points: 3,795, Level: 38
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 23 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    با عرض سلام به انسانهای خوشبخت .

    من حقیر خوشبختی را در قبول کردن واقعیت انکار ناپذیر زندگی میبینم .

    لابد میپرسید کدامیک ؟

    البته همه مهم هستند ولی منظور من در واقع بوجود آورنده واقعیت ها بود . یعنی خدا.

    چگونه ؟

    بله / اگر ما قبول داشته باشیم که خداوند بینا ،قادر، توانا است ومهربانتر از مادر .

    پس دیگر غصه این را نداریم که چه اتفاقی میافتد .(چون هر اتفاقی بیافتد مطمئنااو ناظر است و اگر هم به صلاح ما نباشد حتما در آن خیری نهفته است که ما بعدا میفهمیم))

    و من شخصا به این مسئله اعتقاد راسخ دارم که تمام اتفاقاتی که در این دنیا میافتد دو جنبه دارد یکطرف آن مثبت است وطرف دیگر آن منفی است.یا به قول ما حسابدارها تمامی عملیاتهای مالی دو طرفه است یک طرف طلبکار میشود و طرف دیگر بستانکار.

    حال در واقعیت دنیا اگر به دنبال مثال باشیم فراوان یافت میشود .مثال
    فکر نمیکنم در دنیا واقعه ای تلخ تر و اسفناکتر از واقعه کربلا روی داده باشد ، با این حال آن امام همام به دلیل ایمانش تمام جوانب عملش را میدید منجمله این تاثیر عظیم معنوی و تاریخی وسازنده ای که ما بعد از صدها سال فهمیده ایم به صورتی که اگر هر کدام از ما را در آن شرایط قرار می دادند مطمئنا همان کاری را میکردیم که اگر یکسو نگری کنیم فقط گریه و رنج آه و درد میبینیم در حالی که در واقعیت این دردها در مقابل ثمراتی که برای آنها بوجود اورد هیچ هست و ما این را بعد از هزارو چهارصد سال فهمیدیم پس با خیال آسوده به خدا توکل کنید که خوشبختی فقط در توکل به او یافت میشود

  4. کاربر روبرو از پست مفید yaser تشکرکرده است .

    yaser (یکشنبه 18 فروردین 87)

  5. #63
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 بهمن 87 [ 21:19]
    تاریخ عضویت
    1386-12-22
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    3,691
    سطح
    38
    Points: 3,691, Level: 38
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام دوستان عزیز
    بسیار خوشحالم که با آشنائی با این سایت پرمحتوا از یک دنیای مجازی برای زیبا کردن دنیای واقعامان بهره میبریم.و تبریک به دوست گرامی آقای سنگ تراشان بخاطر حسن انتخاب موضوع.
    شاید اگه سرنوشت خودمو براتون بگم همه به اتفاق برام دل بسوزانید و فکر کنید بقول مدیر سایت راه را به خطا اینجا اومدم.من و خوشبختی؟نکنه دارم تظاهر میکنم؟
    من آدم خودساخته ای هستم که از صفر از یک روستا آغاز کردم و به همه چیز اعم از تحصیلات ،پول|ماشین ، خونه و موقعیت شغلی و اجتماعی خوب رسیدم، از مسیری بسلامت گذشتم که مطمئنا"بسیاری یارای تاب ادامه اش را نداشتند اما من به هدف کوتاه مدت خود رسیدم اما تنها یک اشتباه،شاید یک هوس مرا از هدف متعالی که داشتم دور کرد.
    من در انتخاب همسر اشتباه کردم او دختر بدی نبود اما ما مال هم نبودیم و بالاخره اولین فرود در زندگی و جدایی...
    اما عزیزان همه این مشکلات اصلا" منو قانع نمیکنه که احساس خوشبختی نکنم چون :
    هنوز شانس زندگی دارم،هنوز احساس شکست نکردم بلکه جسارتی بود برای زندگی بهتر ،هنوز خیلیها منو دوست دارن،هنوز دست از تلاش نکشیدم،هنوز میخوام ادامه تحصیل بدم،هنوز ذره ای از اعتقادم به خدا کم نشده،هنوز میتونم عاشق بشم و بکسی خالصانه عشق بورزم ، هنوز با کلی آدمای خوشبخت در ارتباطم،هنوز خیلی ها هستند که از ندیدنم دلتنگ بشن ،هنوز براحتی از ناراحتی دیگران اشک میریزم و واسه موفقیت دیگران دعا کنم،هنوز صبحها بامید روز بهتر از خونه بیرون میام ،هنوز میتونم کسانی را خوشبخت کنم.
    پس خوشبختم
    اینهمه بهونه برا احساس خوشبختی کمه؟

  6. 3 کاربر از پست مفید mehdi52 تشکرکرده اند .

    mehdi52 (جمعه 30 فروردین 87)

  7. #64
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام
    من خوشبختم چون خدا هست
    چون فرصت زندگی دارم
    چون امروز صبح از خواب بیدار شدم و همه عزیزانم رو سالم دیدم
    چون کسانی رو دوست دارم
    چون از کسی متنفر نیستم
    چون هستم و این یعنی خدا هنوز به من امید دارد
    چون در راهم برای رسیدن به چیزی که باید به آن برسم...

  8. 3 کاربر از پست مفید shad تشکرکرده اند .

    shad (دوشنبه 19 فروردین 87)

  9. #65
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    تعبیر خواب های من
    همان لحظه ای است
    که در چشمهایت
    موسم شکفتن
    بیدارم می کند



  10. 3 کاربر از پست مفید shad تشکرکرده اند .

    shad (دوشنبه 19 فروردین 87)

  11. #66
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 فروردین 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1387-1-09
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    4,552
    سطح
    43
    Points: 4,552, Level: 43
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    174

    تشکرشده 197 در 81 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام اقاي سنگ تراشان .از اينكه نوشته هاي من مورد توجه شما قرار ميگيرد خوشحالم. و اميدوارم بتوانم از اعضاي كوشا ي سايت شما باشم.

  12. کاربر روبرو از پست مفید a_b تشکرکرده است .

    a_b (جمعه 30 فروردین 87)

  13. #67
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1386-11-26
    محل سکونت
    تهران بزرگ
    نوشته ها
    1,452
    امتیاز
    50,483
    سطح
    100
    Points: 50,483, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First Class50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکرها
    2,842

    تشکرشده 3,286 در 817 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام

    برخيز و مخور غم جهان گذران

    بنشين و دمي به شادماني گذران

    در طبع جهان اگر وفايي بودي

    نوبت بتو خود نيامدي از دگران


    خوشبختان ما هم از داشتن دوستاني چون شما خوشبختيم .



  14. 2 کاربر از پست مفید lord.hamed تشکرکرده اند .

    lord.hamed (جمعه 30 فروردین 87)

  15. #68
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 دی 88 [ 21:55]
    تاریخ عضویت
    1387-1-25
    نوشته ها
    313
    امتیاز
    6,373
    سطح
    52
    Points: 6,373, Level: 52
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    105

    تشکرشده 114 در 77 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    با تشکر از شما من هم احساس خوشبختی میکنم چون هیچ وقت خدا منو از یاد نبرده و هر چی که ازش خواستم و به صلاحم بوده بهم داده حتی چند روز پیش که حالم یکم گرفته بود و دنبال یکی میگشتم که باهاش گفتوگو کنم ناخود آگاه از طریق googleبطور اتفاقی با شما دوستان آشنا شدم و این هم به خوشبختیام اضافه شد.از سایت زیباتون متشکرم.

  16. 2 کاربر از پست مفید fafa1360 تشکرکرده اند .

    fafa1360 (دوشنبه 02 اردیبهشت 87)

  17. #69
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 87 [ 13:14]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    3,847
    سطح
    39
    Points: 3,847, Level: 39
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 20 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام آقای مدیر
    با ورود به کلبه افراد خوشبخت می خواستم بدونم که اشخاصی که خودشون رو خوشبخت می دونند به چه دلایلی خودشون رو خوشبخت می دونند با خوندن ارسالی دوستان به این نتیجه رسیدم که من هم تمامی این شرایط را دارم البته اگر خودم را خوشبخت بدانم با تمام دلتنگی هایم
    به خود ایمان داشته باشید حتی درختان به خود ایمان دارند که چنین استوار برجای ایستاده اند.

  18. کاربر روبرو از پست مفید ailar تشکرکرده است .

    ailar (دوشنبه 02 اردیبهشت 87)

  19. #70
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 مرداد 89 [ 13:20]
    تاریخ عضویت
    1386-12-16
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    4,608
    سطح
    43
    Points: 4,608, Level: 43
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 41 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام خوشبختهای خوشبخت
    من هم خوشبختم
    زیرا....
    همسری دارم خوب به اندازه همه خوبیهای دنیا که عاشقانه دوستش دارم
    و فرزندی دارم شیرین به اندازه همه شیرینیهای دنیا
    و خدایی که همین نزدیکی است و بارها تشعشع انوار الهی اش را بر زندگیم احساس کردم
    و او بود که این همه خوشبختی را برایم محقق ساخت
    خدایا ازت بخاطر همه لطفهای بی کرانت سپاسگزارم

  20. 2 کاربر از پست مفید همسفر تشکرکرده اند .

    همسفر (دوشنبه 02 اردیبهشت 87)


 
صفحه 7 از 24 نخستنخست 1234567891011121314151617 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.