بله چنین موضوعی هست
لطفاً به این لینک مراجعه و در این تاپیک بحث را دنبال کنید :
حریم خصوصی همسران زیر یک سقف
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
بله چنین موضوعی هست
لطفاً به این لینک مراجعه و در این تاپیک بحث را دنبال کنید :
حریم خصوصی همسران زیر یک سقف
فرشته مهربان (چهارشنبه 17 شهریور 89)
تشکرشده 51 در 24 پست
دوستان تو تاپیک دست به میوه حوا بزنم؟ موضوع رو پیگیری کردم.چند قدم هم برداشتم,کمکم کنید.خیلی واجبه.
تشکرشده 302 در 134 پست
سلام
آیا تاپیکی در باره ی این موضوع که چه جوری طرف مقابلمون رو امتحان کنیم هست یا نه؟ هست؟ که به تکنیک های امتحان کردن مزایا و معایب روش های معمول رو بررسی کنه
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
آره هست.تا فردا خودم ایجادش می کنم.دی: تو بایگانی رو بگرد شاید پیدا کردی.
تشکرشده 302 در 134 پست
سلام
ایجاد کردی؟
من اگه عضو بشم راحت میشم
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
فکر توـه تاپیکشو من ایجاد کنم؟
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
دوستان عزیز ، فرهنگ و سیاوش گرامی
جداً از توجه شما به ایجاد تاپیکهای متناسب با مشکلات مبتلا به ممنونم ، همت شما عالیه .
اما عزیزان توصیه ام اینه که برای فهمیدن این که موضوع مورد نظرتان ایجاد شده یا نه ، در حستجوی همدردی عنوان را سرچ کنید تا بیابید اگر نیافتید ، پس اون موضع تاپیک ندارد و می توانید ایجاد کنید . جستجوی موضوعات را برای همین امر قرار داده اند ، لذا ارسال پستهای 43 تا 46 در این رابطه مصداق اسپم هست و اسپم ها هم مشمول حذف هستند و بعد از رؤیت پست بنده توسط شما دوستان ، پستهای شما و پست بنده حذف خواهد شد
ممنون از توجه و پر کاری و وجود مفید شما دوستان خوب در همدردی
خدا قوت بهتون میگم و امیدوارم شاهد خلاقیتهای بیشتر شما در ایجاد موضوعات مناسب باشیم
.
فرشته مهربان (سه شنبه 30 شهریور 89)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
اعتراض
دیشب یه تاپیک ایجاد کردم که آقا مدیر گفت مربوط به گفتگوی آزاده به زودی به اونجا منتقل می شه.الآن که اومدم
دیدم منتقل شده روش کلید کردم اون چندتا پبغام معروف اومد.برای دسرسی به مطالب هم باید تعرفه پرداخت کنیم؟
چرا مثل بقیه تالارها مطالعه مطالب آزاد نیست؟چرا تعرفه جداگانه براش لحاظ شده؟چرا تعرفش نسبت به تعرفه
دسرسی کامل انقدر زیاده؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)