RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

نوشته اصلی توسط
Arame jan
بی خوابی زده به سرم اومدم تالار .
اولا هر دختری باید به شرایط خانوادش نگاه کنه ببینه می تونه ساپرتش کنه یا نه؟
ثانیا وضع مالیه طرفه مقابل
بذارید حالا از خودم بگم همسرم وضعش خوب بود اما من گفتم 14 سکه قابل توجه آقای eng.aydin
من هنوز اون موقع دانشجو نبودم .گاهی وقتی حرف می یوفته شوهرم انتقاد می کنه که چرا کم گفتم؟میگه اون موقع روم نشده پیش بزرگترها بگم بیشترش کنید می گه اگه خواستی بگو بریم محضر بیشترش کنیم
گاهی هم تصمیم می گیره 14 تا رو بده که من نذاشتم
مهریه و جهزیه هیچ ربطی به هم ندارن مهریه من فوقش 4 میلیون اما جهیزیم 12 میلیون.ممکنه واسه یکی هم بر عکس باشه.(قابل توجه آقایون مجرد من 3 دختر عموم و 1 دختر دائیم هم 14 سکه مهریشونه.دست بجونبونید تا دخترای فامیلمون تموم نشده

)
ارامه جان چه خانواده خوبي داريد
فكر كنم تو فاميل شما برعكس بقيه مهريه كم كلاس داره
حالا يه كم از دختراي مجرد فاميلتون تعريف كن ببينيم

ولي با احترام به شما بازم من 14تا را قبول ندارم
به نظر من اين خيلي خوبه كه كم گرفتيد ولي از نظر من مثلا 114 تا بهتره تا 14 تا
(ببين منم چه پسر خوبي هستم تو فاميلمون هم از اين پسرا زياد داريم
)
لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس.
واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!
علاقه مندی ها (Bookmarks)