سعی کنید از علاقه ش به خودتون برای آروم کردنش استفاده کنید
نه این روش غلط هست، اگر هم کار کنه مسکن موقتی هست نه درمان
ادمهایی که تصمیم به خودکشی می گیرند شرایط روحی متزلزلی دارند شکننده و آسیب پذیرند
وقتی به یکی می گن می خوان خودکشی کنن در واقع از اون فرد درخواست کمک کردن
از طرفی اونی که بخواد خودکشی کنه و به اون درجه رسیده باشه به کسی اطلاع نمی ده
در هر صورت اصلا حرفشو نباید شوخی گرفت
این قسمت رو درست اومدی ، درخواست کمک داره منتها اگه به این درخواست پاسخ داده نشه ، امکان اینکه امیدش قطع بشه هست
علاقه مندی ها (Bookmarks)