هنوز کارهای طلاقش به ورت کامل تمام نشده و دنبال کاراشه و به احتمال زیاد دنبال گرفتن حق و حقوقش...چون من تمام حق و حقوقم رو کامل بخشیدم و نیازی به وکیل نداشتم ...پس حتما این خانوم در حال گرفتن حق و حقوق هستند (که البته کار درستی هم هست)
این نشون میده هنوز درگیر کارهای قانونی هستند..الان با هم ارتباطی نداشته باشین و شروع کن به شناخت بیشتر






علاقه مندی ها (Bookmarks)