سلام به اعضای خوب تالار
کم کم حق عضویت تمام شود یا باید برای همیشه از تالار بروم یا در تالار بمانم
مدیران تالار مدیر جدید صندلی داغ انتخاب کنید اعضا ی خوب تالار منتظر هستند فعا لیت در تالار خیلی کم کردم
باتشکر
![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام به اعضای خوب تالار
کم کم حق عضویت تمام شود یا باید برای همیشه از تالار بروم یا در تالار بمانم
مدیران تالار مدیر جدید صندلی داغ انتخاب کنید اعضا ی خوب تالار منتظر هستند فعا لیت در تالار خیلی کم کردم
باتشکر
![]()
محمدابراهیمی (دوشنبه 20 شهریور 91)
تشکرشده 3,442 در 1,036 پست
واقعانوشته اصلی توسط پدربزرگ
مرسی..........
حالا چه امکاناتی داره این آجری (قهوه ای) رنگ شدن؟
eghlima (دوشنبه 20 شهریور 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
اقلیما جان سلام
میتونی بیای در تاپیک هایی که مربوط به انجمن آزاده فعالیت کنی
در انجمن آزاده منتظرتیم....
ویدا@ (یکشنبه 19 شهریور 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
واقعا که.واقعا که.چه دوستای بی معرفتی دارم من
خداییش چطور دلتون اومد بدون من برید انجمن آزاد؟؟؟
باید همگی اینجا تحصن میکردیدو یه پلاکارد میگرفتید دستتون که :
"به انجمن آزاد نمیروم اگر راحیل نباشد"
نامردای روزگار.الان رفتید اونجا اینجوری هستیدمنم اینجا هی تاپیک باز میکنم میبینم میگه که بیشین سر جات نمیتونی بری تو
![]()
راحیل خانوم (دوشنبه 20 شهریور 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
راحیل جان من استفاده خاصی از شارژ انجمن ازاد ندارم و به دلایلی درخواست دادم منو همون ابی قشنگه کنن.اگه امکانش بود میخوام مابقی شارژم رو بهت بدن.
تا ببینیم مدیر کی به تالار سر میزنن؟
موفق باشی
بهار.زندگی (دوشنبه 20 شهریور 91)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
فعلا که آقای مدیر رفتن گل بچینن![]()
هستی (یکشنبه 19 شهریور 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
نه بالام جان امکانش نیست.قبلا پدر بزرگ میخواست شارژشو بده بهم مدیر قبول نکرد.گفت امکان انقال شارژ بین اعضا نمیباشد.با تشکر
دستت مرسی بهارجون.بازم به مرام تو.اااوچیکتم به مولا
این setareh چرا چلوکباب نمیخواد؟؟؟
راحیل خانوم (یکشنبه 19 شهریور 91)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
وااااااااا
راحیل جان عزیزم راستشو بگو شما خانمی یا آقا؟؟؟؟؟؟
این چجور حرف زدنه
کلی زحمت کشیدم خوندمش
اگه آقایی که ...... (بماند)
و اگه خانمی، یه نمه خانومانه تر عزیز جون، اینجوری با خواستگار پدربیامرز حرف بزنی میره و پشت سرش رو هم نگاه نمی کنه ها!!
از من گفتن!
هستی (یکشنبه 19 شهریور 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
من فکر کنم تا وقتی آلاچیق کل کل بهمون ندن، هرجا برسیم بساطمونو پهن میکنیم و کل کل را میندازیم
بهتره یه جایی بهمون بدن زودتر
کل کل خونم شددددددددددددید اومده پایین
نادیا-7777 (یکشنبه 19 شهریور 91)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
لبریز شدم:(
حتی یه ذره هم تحمل صدای بلند رو ندارم:(
چه جوری میشه اینو به اطرافیان فهموند؟
حتماً باید یکی یه بلایی سر خودش بیاره تا بفهمن تحملش طاق شده؟:(
ای خدا![]()
دختر مهربون (یکشنبه 19 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)