ممنون سارای عزیز، برای نفر بعد آرزوی خوشبختی و سلامتی و آرامش همیشگی رو دارم![]()
تشکرشده 19 در 11 پست
ممنون سارای عزیز، برای نفر بعد آرزوی خوشبختی و سلامتی و آرامش همیشگی رو دارم![]()
Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92)
تشکرشده 119 در 45 پست
صدف جان عزیزم ممنون
برای نفر بعد آرزو میکنم صبور باشه و کوله بار غمهاشو خدا از رو دوشش برداره
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست
Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92)
تشکرشده 56 در 29 پست
مرسي باراني جان
براي توهم دعاميكنم هميشه خدابهترينهاروبرات قراربده....هميشه توروشادوخرسندببينم
براي نفربعدي دعاميكنم كه درتمام مراحل زندگيش پيروزوشادوخوشبختي وموفقيت روزافزون داشته باشه وهمچنين سلامتي براي او وخانوادش
![]()
masoudss72 (پنجشنبه 12 بهمن 91), Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), sanjab (جمعه 20 اردیبهشت 92), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92)
تشکرشده 3,200 در 813 پست
در این عصر جمعه از خداوند رحمان و رحیم میخوام
که برای لحظه ای ما رو بخودمون واگذار نکنه
مسیر زندیگیمون سخت و ناهموار است و دانش - آگاهی و سواد ما کم و ناچیز
هر لحظه احساس می کنم شبیه انسانی هستم که در یک بیابان تنها و بی کس رها شده و راه رو از چاه نمیشناسه
خدایا خودت رو به من و دیگر دوستان همدردی نزدیک و نزدیک تر کن و مسیر درست را نشانمان بده تا شرمنده و رسوا و
شکست خورده در این بیابان زندگی در پی سراب غرور و منیت در برهوت و تاریکی حل نشیم
التماس دعا![]()
barani (جمعه 20 اردیبهشت 92), Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), reihane_b (جمعه 20 اردیبهشت 92), ویدا@ (شنبه 21 اردیبهشت 92), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92)
تشکرشده 119 در 45 پست
سنجاب عزیز ممنون
برای نفر بعد آرزو میکنم که خدا درهای بسته ی زندگیشو هر چه زودتر به روش باز کنه و شادی و رضایت از زندگی نصیبش بشه
Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), reihane_b (جمعه 20 اردیبهشت 92), sanjab (جمعه 20 اردیبهشت 92), ویدا@ (شنبه 21 اردیبهشت 92), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92)
تشکرشده 3,200 در 813 پست
ممنون بارانی عزیز
از خداوند باران نعمت - رحمت و مهربانیش را برای همه دوستان همدردی بخصوص دوست بعد خواهانم.![]()
barani (جمعه 20 اردیبهشت 92), Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), reihane_b (یکشنبه 05 خرداد 92), ویدا@ (شنبه 21 اردیبهشت 92), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92)
تشکرشده 160 در 70 پست
ادوست همدردی عزیز بهدی از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد ، نه آنچه را که آرزو داری ، زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار . . .
Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), reihane_b (یکشنبه 05 خرداد 92), sanjab (جمعه 20 اردیبهشت 92), ویدا@ (شنبه 21 اردیبهشت 92), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92)
تشکرشده 208 در 69 پست
سلام .ممنونم
برای نفر بعد آرزو می کنم خودش و خانوادش همیشه سلامت باشن .مشکلات مالی و خانوادگی و ازدواجش حل بشه .انشالله
و همه بچه های همدردی بتونن از این ماه رجب بهترین استفاده رو بکنن![]()
barani (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), reihane_b (یکشنبه 05 خرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92), دلنشین (شنبه 21 اردیبهشت 92)
تشکرشده 160 در 70 پست
ممنونم تسلیم خدا ، من به این دعا خیلی احتیاج دارم و از این فرصت استفاده میکنم.دعا کن در سال 92 مشکل ازدواج و شغل من حل بشه (خدایا به همه جوان ها و اعضای این سایت و من کمک کن ) الهی آمین
دعا برای نفر بعدی :
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور
بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک
جسم و روحت پاک پاک
barani (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), reihane_b (یکشنبه 05 خرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92), تسلیم خدا (شنبه 21 اردیبهشت 92)
تشکرشده 160 در 70 پست
خدایا اون هایی که چشم انتظار هستند رو از انتظار بیرون بیار و یارشون رو اگر صلاح هست دوباره بهشون برگردون ،خدایا به من هم کمک کن سال بعد در کنار همسری که تو صلاح میدونی باشم و این روز رو بهش تبریک بگم .خدایا خیلی تنهام ، دست منو و اعضای این سایت بگیر![]()
barani (چهارشنبه 08 خرداد 92), Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), ویدا@ (جمعه 03 خرداد 92), من مریمم (شنبه 04 خرداد 92), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)