درود
بانو دلسا ترجیح میدی یه تایپیک جدید بزن بنظرم مثل بانو she بهتره روی رفتار و گفتارت کار کنی مهارت های ارتباطی خودتو باید افزایش بدی توی نوشته هات داری داد میزنی که نقش قربانی را داری بازی میکنی این اصلا و ابدا خوب نیست داری توی این نقش فرو میرید و بهش عادت کردید.
تاپیک که از 50 پست هم گذشت. این تاپیک هم قفل میشه ولی مشکلات من هنوز سرجاشه. نارضایتیم سرجاشه. یادآوری خاطرات گذشتم سرجاشه. همزاد پنداریم سرجاشه. عصبانیت، منفعل بودنم، عدم کنترل احساسم، زودرنج بودنم، نداشتن مهارتم و ... همه و همه سرجاش باقی موندن. شوهرم مشکلی نداره. همه تقصیرا گردن منه که نمی تونم یک تنه این مشکلات رو حل کنم. دارم زیر بار مشکلات کمر خم می کنم. امروز فرداست که حرف جدایی را بزنم ولی می دونم عرضه اینکار رو هم ندارم.
یه تایپیک باشه که درش رفتار جراتمندانه را تمرین کنید بعدش نتیجشو بنویسید تا دوستان راهنمایی کنن و اینجوری زودتر به نتیجه میرسید.
با سپاس بسیار زیاد از بانو کاملیا بهترنی پیشنهاد همون عضویت در انجمن آزاده
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)