ایشالا که بتونیم یه بنده خوبی باشیم، برای کسی که صاحب ماست. با سایر بندگان خدا هم رفتار انسانی داشته باشیم...
التماس دعا
تشکرشده 2,261 در 917 پست
ایشالا که بتونیم یه بنده خوبی باشیم، برای کسی که صاحب ماست. با سایر بندگان خدا هم رفتار انسانی داشته باشیم...
التماس دعا
dooo (دوشنبه 13 فروردین 03), Mvaz (دوشنبه 13 فروردین 03), فرشته مهربان (یکشنبه 12 فروردین 03), باغبان (یکشنبه 12 فروردین 03)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
خواندن این تاپیک خالی از لطف نیست .
در پناه خدا![]()
ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 25 بهمن 03 در ساعت 23:35
Mvaz (جمعه 26 بهمن 03), مدیرهمدردی (یکشنبه 28 بهمن 03)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)