به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 شهریور 89 [ 21:15]
    تاریخ عضویت
    1389-5-22
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    1,926
    سطح
    26
    Points: 1,926, Level: 26
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تردید در به هم زدن نامزدیم با مردی که 2سال باهاش دوست بودم

    سلام من 31 سالمه لیسانسه و وکیل هستم 1.5 سال قبل از نامزدیمون با هم دوست بودیم اول آشنایی خودش رو لیسانسه و مدیرعامل یه شرکت تولیدی معرفی که بعدها فهمیدم موضوع تحصیلات صحت نداشته و اون دیپلم داره به هر حال تصمیم کرفتم با شرط ادامه تحصیل به این رابطه ادامه بدم(موقعیت شغلی و اخلاقش تاثیر گذار بود) کنکور اول (پیام نور) قبول نشد ( قبل از امتحان باپدرم درباره رابطه و قصد ازدواجمون صحبت کرد) نزدیک کنکور دوم بود که مراسم خواستگاری و نامزدی انجام شد و این قضیه ادامه تحصیل دائما تو ذهن من بود خانوادم هم از این قضیه ناراضی بودن ولی اخلاق خوبش و خانوادش که انصافا هنوز هم خوبن و سایر شرایط... باعث میشد این قضیه قدری کمرنگ بشه به هر حال ما نزدیک به دو ساله که نامزدیم ایشون دوبار دیگه کنکور شرکت کردن قبول نشدن(بار آخر به گفته خودش بخاطر مشکلات کاری تمرکز کافی نداشت) 7 یا 8 ماه بعد نامزدیمون مشکلات کاری بالا گرفت تا امروز که عملا کارخانه تعطیل و ایشون هم که در صد کمی از سهام رو داشت خونه نشین شد یکسال و نیم از تاریخی که برای عروسی تعیین شد گذشته و ما کما کان منتظریم این مشکلات تموم بشه دیگه الان همه بخاطر بد قولیش برای ادامه تحصیل و شرایط کاری که قطعا خودش تو بوجود آمدنش سهیم بوده شدیدا ناراضی هستن از نظر اخلاقی تفاوتهامون اغلب باعث کدورت و ناراحتی وقهرهای نه چندان کوتاه شده , من شدیدا سرخورده شدم واکنشهای عصبی نشون میدم خلاصه این قضیه تمام زندگیم رو تحت الشعاع خودش قرار داده و افسردگی من دعواهای گاه و بیگاه و همه مسائلی که گفتم باعث نگرانی شدید خانوادم شده و معتقدند که این آدم نمیتونه مرد زندگی من باشه علاقه بینمون هم کم و تبدیل به عادت شده که طبیعتا نتیجه مشکلات و درگیریهای بینمونه چند ماهی هست که به جدایی فکر میکنم نیازمند کمک شما عزیزان هستم .[/b][/size]

  2. 2 کاربر از پست مفید nazbanoo تشکرکرده اند .

    nazbanoo (شنبه 23 مرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کودک 2ساله ام فقط با وسایل خطرناک بازی میکند
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 اسفند 94, 13:23
  2. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  3. +من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كمك
    توسط mohsen.s در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 87, 22:33

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.