سلام :
بستگی به شدت و نوعش داره.
می دونیم همه ی ما گاهی برامون مواقعیی پیش اومده که دلمون از چیزی یا کسی گرفته .
از اون جایی که ادم برونگرایی هستم با یه دوست درمیون می گذارم.
ولی اگر به هردلیلی دوست نداشته باشم به کسی بگم با خودم خلوت می کنم و یه اهنگ عرفانی می گذارم .
گاهی هم شده هیچ کاری نکردم و صاف رفتم خوابیدم و روز بعد بهتر شدم.
گاهی هم شده که یه چند گرمی اشک ریختم .
گاهی هم که با این چیزها برطرف نشده یه غسل صبرو دو رکعت نماز .
گاهی هم پیاده روی و زیارت .
و گاهی به قبرستان و اموات سرزدم و برای امرزش گنا هان اونها و خودم و پدرو مادرم دعا کردم.فکر می کنم تاثیر این راه اخری برای مواقعی که خیلی دلم گرفته بوده خیلی زیاد بوده .یاد مرگ از غم و اندوه ادم کم می کنه.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)