خواهش میکنم دوستان الکی مخالفت نکنن و با دلیل و منطق نظر بدن.
من فکر می کنم دوستان خیلی منطقی دلایلشان را بیان کردند. یک بار دیگر با دقت و بی طرف بخوانید متوجه می شوید.
بابا فرض کنید خواستگاری انجام شده و همه جوره به توافق رسیدن و مونده عقد(حالا ما نمیخوایم و نمیتونیم عقد کنیم کی رو باید ببینیم.)
مطمئنا عاقد را نباید ببینید. 
دوست عزیز اگر شما تصمیمتان را گرفتید که دست به میوه حوا بزنید که چرا از دیگران نظر خواستید؟!
علاقه مندی ها (Bookmarks)