
نوشته اصلی توسط
سرافراز
ببین خانم گل؟ اولا هر موردی که برای آدم پیش میاد با یکی دیگه فرق داره. کاری که در مورد قبلی کردی با این یکی فرق میکنه. چون سر این یکی ۹ ماه وقت گذاشتی دوست نداری به راحتی از دستش بدی. همه احساس تو رو کاملا درک میکنم. جدی میگم! اما این وسط اون چیزی که برای من مهمه تویی نه دلیل اون پسر. من دوست دارم که ذهن خودت درگیر مسئله بیخود نباشه. فکر آروم داشتن خیلی مهمه. به ندای قلبت مراجعه کن. من مطمئنم تو دختر خیلی خوبی هستی و البته بی تجربه. یه کم هم احساساتی شدی. از من به تو نصیحت تا نیت واقعی یک مرد رو در مورد خودت نمیدونی خودتو درگیرش نکن. کتاب "قوانین روابط موفق" از باربارا دی آنجلیس رو حتما بخون.
اگه حرفی میزنم دلم برای دخترای پاک و معصوم جامعه خودمون میسوزه. دلم نمیخواد خودتو درگیره چیزی کنی که سرو ته نداره. دوست ندارم یک سال دیگه به این نتیجه برسی، دلم میخواد الان بفهمی باید چیکار کنی. کاش منم تو موقعتهایی که داشتم اشتباه می کردم کسی بود و کمکم میکرد. حتی میزد تو گوشم و میگفت نکن! سالهای قشنگی که بایستی توش پر شورو نشاط میبودم به غم و اندوه نمیگذشت.
ببین من نمیگم این آقا اصلا هیچ نکته مثبتی در مورد تو نداشته یا از بعضی کارش منظور نداشته! نه. آقایون بهتر میدونن سیر فکریشون چقدر نامتعادله. یه موقع ایی یه چیزیی فکر میکنن فرداش پشیمون میشن و الی آخر. اما اونچه که مهمه باید دید برآیند رفتارهاشون به چه سمتی هست.
قبول کن که این آقا دیگه نیست. شاید بیاد شاید نیاد اما به خدا ارزش نداره خودتو با فکر کردن بهش زجر بدی. همیشه همه آدما دلیل منطقی برا کاراشون ندران و شایدم دلیلشون ربطی هم به ما نداشته باشه.
فکر نکن حالا اگه هی صبح تا شب بهش فکر کنی پس حتما به یه جایی میرسی و زحماتت بر باد نمیره. برعکس! تجربه ثابت کرده وقتی چیزی رو از ته قلب رها میکنی بهت داده میشه. حالا یا همون مورد یا بهتر از اون.
فلورانس اسکاولشین یه جمله قشنگ گفته:میگه اگر خداوند چیزی را از شما گرفت بدانید یا حق الهی شما نیست یا به اندازه کافی برای شما کامل و عالی نبود!
علاقه مندی ها (Bookmarks)