مائده عزیز، شما نباید سعی در فراموش کردن خاطرات گذشته تون بکنید بلکه باید سعی کنید خودتون رو با شرایط جدید تطبیق بدین که این کار هم نیاز به صبر و گذشت زمان داره.
عزیزم طبیعیه که خاطرات ما رو تنها نذارن، پس شما باید به خودت فرصت بدی، عجله نکن، تازه یه ماه گذشته، درسته که از اجتماع گریزونی اما خودتو حل بده توی اجتماع، اجازه بده به مرور همه چیز برات عادی بشه، برای فردات برنامه ریزی کن، فردا برای هفته آینده ات، هفته آینده برای ماه بعد، سعی کن به تمام برنامه هات برسی، سعی کن از تجربه ای که کسب کردی به نحو احسن استفاده کنی و به دیگران هم کمک کنی..
صبر داشته باش و امیدوار باش، همه چیز درست میشه...