به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 74

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: طلاق عاطفی، جدایی یا ادامه زندگی؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط lonely sky
    بعد از خوندن مطالب شما و حرفهاتون احساس می کنم که می خوام دوباره از نو شروع کنم،
    آفرین و ما هم قول میدیم کمک کنیم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط lonely sky
    اون هم تو این مدت که ناراحتی من رو دید، فکر کنم یکمی به خودش اومده، تا حالا بی مناسبت برام گل نخریده بود ولی امروز با دوتا گلدون گل خوشکل اومد خونه، (اینقدر زورم می گیره که نمی تونه بگه پشیمونم!!! خداییش خیلی مغروره!!)
    در هر صورت وقتی شما دارین از جدایی میگین و او براتون میره گل میگیره، این فقط یه معنی میده، نمی خواد شما را از دست بده. در مورد عذر خواهی؛ گل گرفتن به همین معنیه دیگه. اما من قبلا توی مقاله ها خوندم که زن خوب زنیه که گل و محبت و .. را در عوض عذرخواهی از همسرش قبول کنه. چون واسه یه مرد سخته که بخواد عذرخواهی کنه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط lonely sky
    آفرین tesoke درست گفتی، شوهرم بارها گفته که بدون من نمی تونه زندگی کنه و نمی خواد من رو از دست بده!! و دقیقا یکی از علتهای اومدن به اینجا من بودم!
    من که گفتم، در هر حال مردا نمی خوان اقرار کنن؛ اما براشون خیلی مهمه که در نظر همسرشون یه قهرمان باشن و حاضرن برای رسیدن به این جایگاه، مثل شوهر شما حتی به کشور دیگه برای تحصیل هم برن.

    نقل قول نوشته اصلی توسط lonely sky
    ولی با اون لیست بالا بلند خصوصیاتی که آزارم می ده چه کنم؟
    من که تو زندگی ام آدم کامل ندیدم، شما اگه دیدین ما رو خبر کنین تا بیاییم باهاش دو تا عکس یادگاری بگیریم.
    همیشه دلم میخواست تا این آدم کامل را پیدا کنم و ببینم کیه که همه دنبالش میگردن و هیچ کی پیداش نمی کنه. اون وقت میکشتمش تا دیگه هیچ کی مجبور نباشه دنبالش بگرده و همه برگردن سر زندگی خودشون.
    در ضمن بهتره که این قدر روی ایراداتش دست نگذارین و خوبی هاشو هم ببینین. اما دو مشکل در همسر شما دیده میشه:
    1) بیماری: در هر حال این مشکل اونو رنج میده و وافعا از ته دلش نمیدونه که برای شما یه بار است یا نه.
    2) کم محلی شوهرتون به شما.
    حالا بهتره روی این ها کار کنیم. حالا دیگه دوستان باید بیان و نظر بدن. اما در مورد رفع مشکل اول، بهتره او را مطمئن کنی که می تونی با بیماری اش کنار بیایی. پی در پی بهش بگو که من با بیماری ات مشکل ندارم ولی با نحوه ی برخوردت با این بیماری مشکل دارم. من ازت توقع ندارم خوب شی، اما ازت توقع دارم محکم باشی. اگه بدونه خیلی بهتره و خیالش راحت تر میشه. در مورد مشکل دوم هم حالا کم کم راهکارهایی میگیم تا اوضاعتون بهتر بشه.
    راستی برای شروع میشه چند تا از ویژگی های + شوهرتون را هم بگین. بالاخره یه نگاه بیاندازین، ببینین اون گوشه موشه ها یه چیز خوب برای گفتن هست، بگین ببینیم با چه مردی طرفیم. این قدر از بدی هاش گفتین که ما ترسیدیم.


  2. 11 کاربر از پست مفید tesoke تشکرکرده اند .

    tesoke (جمعه 13 خرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بیا یاد بگیریم زیبایی ظاهری، مهمان امروز و فردای زندگی ماست.
    توسط به دنبال خوشبختی در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 شهریور 94, 14:06
  2. ضروری، با جاری حسود و مغرور چه کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.
    توسط سمیرا2014 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 06 اسفند 92, 20:21
  3. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آذر 91, 02:16
  4. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 خرداد 91, 02:19
  5. مشکل من با همسرم ( افسردگی، بی توجهی، جنسی ) بعد از رفتن به مشاور
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اردیبهشت 90, 13:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.