سلام دوستان
بنظر من یکی از علل ریشه ای مشکلاتی که در رابطه با دیگران - حالا این دیگران می تونه خواهر و برادر خودت باشه یا خواهر و برادر همسر و...- برای ما پیش می یاد بحث انتظارات و توقعاته که ممکنه خیلی هاشون از دید ما بجا و منطقی باشه ... اما از دید بقیه نه...
کازی به بجا یا نا بجاش ندارم اما آدمایی که از دیگران انتطارات کمتری دارن مطمئنن آرامش بیشتری تجربه می کنن
خود من بیشتر مشکلاتی که برام پیش می یاد بخاطر ناراحت شدن از رفتار این و اونه
بنظرتون چطور باید انتظارات خودمونو از دیگران پایین بیاریم
فکر کنم همین مبحث انتطارات و توقعاته که حساسیت ایجاد می کنه و ادما خیلی خود در مقابل هم جبهه مب گیرن و به قول معروف زود بهشون برمی خوره
منکه خیلی دوست دارم از هیچکس هیچ توقعی نداشته یاشم؟؟؟؟
هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم









علاقه مندی ها (Bookmarks)