سلام و احترم
دوخواستگار دارم که هردو ابراز علاقه شدید میکنند.
اولی:فامیل دور- مهندس – پدر و مادرش در کودکی از هم جدا شده اند مدتی با پدر مدتی با مادر مدتی با خانواده پدریش زندگی کرده- محل کارش دور از محل سکونت ماست- مومن است.
دومی:فامیل نزدیک – مهندس –مشکل خاص خانوادگی تا حالا نداشته اند- محل کار و زندگی و رشدش در شهر خودمان بوده و هست – مومن است. انعطاف پذیر تر از اولی.
نمیدانم چکار کنم نمی خوام هیچکدومشون ناراحت بشن .فکر کردم به هردو جواب منفی بدم. هردو ابراز علاقه شدید می کنند.