با سلام
با گذشت 65 روز از زندگی دوباره ام
یک هفته هست که زیر فشار هستم .
اصلا حال نوشتن هم ندارم . یه هفته اس میخوام بنویسم اما نمیشه .
اخ خسته ام .
خودم رو اروم میکنم باز استرس و ترس از جدایی آرومم نمیذاره .
تشکرشده 872 در 206 پست
با سلام
با گذشت 65 روز از زندگی دوباره ام
یک هفته هست که زیر فشار هستم .
اصلا حال نوشتن هم ندارم . یه هفته اس میخوام بنویسم اما نمیشه .
اخ خسته ام .
خودم رو اروم میکنم باز استرس و ترس از جدایی آرومم نمیذاره .
m25teh (پنجشنبه 08 اردیبهشت 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)