نظر من در مورد خیانت کاملا متفاوته که نگم اینجا بهتره
به نظر من این زندگی نه برای شما زندگی میشه نه همسرتون . وحشتناک ترین اتفاقی که توی زندگی یک زن و شوهر می تونه بیفته برای شما افتاده.
اگه اشتباه نکنم شما ایران نیستید. شاید چون اینجا نیستید و قانون اون کشور هم شما رو سنگسار نمی کنه و شوهرتون هم اینو می دونه که دستش از لحاظ قانونی جایی بند نیست داره با خودش کنار می یاد . چه بسا اگه از شک دربیاد یک حال اساسی !!!! بابت این کاری که کردین بهتون بده. هر چی باشه مرد ایرانیه و غیرتش و هیچ جوره نمی تونه با این کارشما کنار بیاد.
به نظر من هر چه زودتر تکلیف خودتون و زندگیتون رو روشن کنید بهتره و من فکر نمی کنم با این کاری که شما کردین ( چون زن هستین!- اگه شوهرتون خیانت کرده بود و شما فهمیده بودین با اینکه ایشون هم کار زشتی کرده ولی چون مرد اینکار رو کرده انقدر به زشتی کار شما نبود و مطمئن باشید جای این همه سرزنش کمی هم دلسوزی می شنیدید! ) این زندگی دیگه زندگی بشه...
البته من نمی خوام بگم که کار درستی کردید. به هیچ عنوان.
خانم آنی دقیقا حرفی رو که من در ادامه می خواستم بزنم زدن.
توی این 3 سال به جای خیانت باید روی خودتون کار می کردید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)