به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 36

Threaded View

  1. #31
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....

    نقل قول نوشته اصلی توسط نيكا.امين
    با سلام

    ممنون از همه دوستان

    من ميدونم زندگي مشترك اين حرفا رو نداره . ولي زن شاغل بايد تو زندگيش انگيزه داشته باشه تا بتونه راحتتر مشكلات رو تحمل كنه . من بيشتر ميخوام كه از همين شروع زندگي جايگاه مالي رو مشخص كنم تا بعد مشكلات بيشتري پيش نياد .

    آيدين عزيز : حق با شماست اين مشكل بايد ريشه اي حل بشه ولي نميدونم چه جوري ؟

    دوستان من با همسرم تو اين تعطيلات صحبت كردم .
    اونم گفت من كاري به حقوق تو ندارم . من خودم از پس هزينه ها بر ميام تا حالا هم ازت نپرسيدم چقدر حقوق ميگيري و كجا خرجش ميكني ( انصافاً راست ميگه ) . داشته باشم ماشين ميخرم نداشته باشم نميخرم . تو هم هر كاري دوست داري بكن .

    ولي اينايي كه گفت يه جوري انگار با لجبازي و قهر بود .

    بعدها ممكنه بگه : خودت نخواستي به من تو هزينه هاي زندگي كمك كني و مال من و مال تو كردي .....

    منم حرفامو زدم و از خط قرمزها و حق زن و مرد صحبت كردم .

    هيچ عكس العملي نشون نداد كه بدونم نظرش تغيير كرده يا نه .....

    بازم صبر ................
    سلام خواهرم
    چند تا نكته تو حرفهاي شما بود:

    گفتيد "مي دونم زندگي مشترك اين حرفها رو نداره " بايد بگم اتفاقا زندگي مشترك اين حرفها رو داره... ولي مي شه اين حرفها رو چند سالي مسكوت گذاشت بعد مثل يه زخم كهنه بازش كرد و ديد عفونت كرده! حرفها رو بايد زد... يك رويه مالي در آينده مشخص كنيد و مطابق اون پيش برويد! حتي مي تونيد براي خودتون و استفاده از حقوق خودتون در اون رويه جايگاهي ببينيد و توافق كنيد!

    گفتيد مشكل بايد ريشه اي حل بشه!؟ چه مشكلي دقيقا! اين كه مي خواهيد به نام خودتون ماشين بخريد با پول و سرمايه پس اندازتون ؟ اين كه مشكل نيست! يك مساله مالي هست كه راه حلش مشخصه! توسط جناب baby هم اشاره شد... قبلا هم گفتم... مسائل مالي با مشكلات مالي كاملا دو موضوع جدا هستند.. مسائل مالي شما با همسرتون از جمله درآمد شما، موضوعي كاملا حل شده است و در شرع و دين، شما استقلال مالي كامل داريد و هيچ كس حق تصرف در اموال شما رو نخواهد داشت... دليلي هم نداره تا درخواست كمكي نشده به شوهرتون كمك كنيد.. اگر درخواست شد لطفا قرض بدهيد! بخشيدن اكيدا ممنوع!

    نه لجبازي و قهر نبوده.. هرچند هم اگر بوده مهم نيست! شما حرفهاتون رو زديد.. اما ديگه قضيه رو پيگيري نكنيد كه منجر به چالش بشه...

  2. 2 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (شنبه 28 خرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.