من می گم مهریه رو بردارن شما سر تعدادش چونه می زنید؟یه چیزه نمادین بذارن.به جاش زن حق کار کردن داشته باشه
اجازه شوهر مطرح نباشه.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
من می گم مهریه رو بردارن شما سر تعدادش چونه می زنید؟یه چیزه نمادین بذارن.به جاش زن حق کار کردن داشته باشه
اجازه شوهر مطرح نباشه.
فرهنگ 27 (شنبه 04 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)