به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 104

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 بهمن 91 [ 19:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-25
    نوشته ها
    118
    امتیاز
    1,470
    سطح
    21
    Points: 1,470, Level: 21
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 270 در 103 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

    شب نم جان
    شما اگه فكر ميكني طرفت بي درايته اصلا اشتباه ميكني كه باهاش ازدواج كني،كه حالا بخوايد بشينديد درباره مهريه حرف بزني
    چون عملا ازدواج با يه فرد بي درايت يعني نابود كردن زندگي خودت و همينطور اون اقا
    درمورد پيش قسط و اين حرفا هم من فكر نمي كنم اينجوري كه شما گفتين باشهكه اگه مهريه 2000تا باشه پيش قسطش 100تا باشه ولي اگه 200تا بود پيش قسط بشه 10تا
    تا جايي كه من ديدم و شنيدم هم پيش قسط و هم هر قسط باتوجه به دارايي و توانايي پسر تعيين ميشه
    طرف اگه مهريه اش 2000تا باشه و هيچي نداشته باشه شما نميتوني پيش قسط ازش بگيري ولي اگه مهريه اش 200 تا باشه و 100ميليون پول تو حسابش باشه شما ميتوني100تا سكه را همون اول كار نقدا ازش بگيري شايد هم بيشتر
    پس اينا ربطي به تعداد سكه ها نداره بلكه به توانايي مالي مرد مربوط ميشه
    در مورد اين كه بعدا پولدار ميشن هم عرض كنم اگه شما باهاشون زندگي كنيد هنگام پولداري خوب شما هم از مزاياي اين پولداري بهره مند ميشيد همونطور كه اون استفاده ميكنه
    ولي اگه بخواي طلاق بگيري ازش مسلمه كه اقا نمياد بهتون پول بيشتري بده
    نگيد كه اره اين اشكال اقايون و همتون بي چشم و رو هستيد كه اگه خود شما هم جاي اقايون بوديد اين كار را نمي كرديد خيلي كم پيدا ميشن (چه مرد چه زن) كه حاضر بشن اين كار را بكنند
    اگه خدايي نكرده شما مجبور بشيد طلاق بگيريد و تو خونه شوهرتون كار كرده باشيد و پول زيادي جمع كرده باشيد، ميگيد به خودتون كه من تو خونه اين اقا بود كه تونستم پولاما جمع كنم اين اقا با كمك هاش به من و اين كه قر نزد كه بايد ظهر تو خونه باشي شب تو خونه باشي غذاي خونه گي برا من بپزي، باعث شد من بتونم كار كنم و پيشرفت كنم و پول جمع كنم، پس حالا كمي از اين پولا به ايشون بدم
    من فكر نمي كنم بگيد(البته توقع هم ندارم كه اين كار را بكنيد)
    پس فكر ميكنم شما هم نبايد توقع داشته باشيد اقايي كه حالا وضعش خوب شده و در شرف طلاق هست بياد مهريه خانمش را بالا ببره و بيشتر پرداخت كنه

    شب نم جان
    البته ببخشيد كه هي گفتم شما طلاق بگيريد ،شما....وغيره ها
    چون پست قبلي را شما زديد شما مخاطب من ميشديد
    اميدوارم شما يه زندگي خيلي خوب و خوش كنار همسرتون داشته باشيد و هيچ وقت مشكلي پيش نياد كه بخواهيد اصلا به مهريه فكر هم بكنيد
    لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس.
    واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!

  2. 2 کاربر از پست مفید mohsenn تشکرکرده اند .

    mohsenn (سه شنبه 14 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.