ببخشید تند حرف زدم ولی من منظورم این بود که از اول هیچ وظیفه ای رو برای خانوادتون جلوی همسرتون ایجاد نکنید. چرا خانوادتون باید بیان کمک؟ اگر دوست داشتن اومدن لطف کردن اگرم نه که هیچی به روی خودتون نمیارید.
تشکرشده 5,967 در 1,568 پست
ببخشید تند حرف زدم ولی من منظورم این بود که از اول هیچ وظیفه ای رو برای خانوادتون جلوی همسرتون ایجاد نکنید. چرا خانوادتون باید بیان کمک؟ اگر دوست داشتن اومدن لطف کردن اگرم نه که هیچی به روی خودتون نمیارید.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
deljoo_deltang (جمعه 17 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)