دوست عزیز مردها و زنها در ایجاد رابطه موازی در زمان ازدواج دلایلی متفاوت دارند. مردها معمولا (نه همیشه) به خاطر هوی و هوس به رابطه های موازی روی میارن و زنها (معمولا) به دلیل کمبود های عاطفی و احساسی. به همین دلیله که مردها معمولا پس از گذروندن این دوره به خانواده خودشون برمیگردند و تقریبا اون رابطه رو فراموش میکنند اما زنها هرگز این رابطه رو فراموش نمیکنند و ممکنه تا آخر عمر با یاد این عشق یا رابطه سر کنند.
طبق مسائلی که شما عنوان کردید همسر شما علاقه ای به شما نداره و اگر در دوران دوری ( که خودش دلیل بسیار بزرگی بر دوست نداشتن شماست) گاه گاهی برای شما دل میسوزونه به دلیل عشق نیست بلکه به دلیل آرام کردن وجدان و نوعی انجام وظیفه است. به نظر من تکلیف زندگی خودتون رو مشخص کنین و سعی بر آغاز زندگی جدید با فرد جدیدی داشته باشین. اگر مرد خوبی باشین زنهای زیادی میتونن شما رو خوشبخت کنند و شما هم با اونها شاد و خوشبخت زندگی کنین. برای روزهایی که از عمرتون به بطالت داره میگذره ارزش قائل باشید. خوب زندگی کردن حق همه ماست.