با درود؛هیچ جا کلیتی مطلق برقرار نیست و نباید تنها از یک زاویه به مسایل نگریست،لذا سخن لیندا را نمی پذیرم،هرچند که باید اعتراف کرد که بیشتر دختران در این روزگار چنین تجربیات جنسیی دارند.
با سخن مدیریت تالار که هر کس سکس داشته،پس از ازدواج مشکل دارد و دچار:مضرات چنین هیجانات کنترل نشده ای می شود،کاملا مخالف و آن را ناشی از دیدگاهی مذهبی و عرفی می دانم.
بهاره و امید،بدانید که منع قهری هر پدیده ای به تشدید و تغلیظ آن می انجامد و جهت بحث ژرف تر و گسترده تر،به نوشتارم با عتوان:**لزوم ارتباط و دوستی پسر و دختر** در بخش:*آگاهی ها،مهارتها و روشها* سری زده و آرایتان را بیان دارید؛؛؛بدرود.