سلام.به هرحال شوهرشما دچارمازوخيسم درروابط جنسي است وريشه دردوران كودكيش داره.بايدروان درماني بشه
تشکرشده 14 در 6 پست
سلام.به هرحال شوهرشما دچارمازوخيسم درروابط جنسي است وريشه دردوران كودكيش داره.بايدروان درماني بشه
jbagheri (دوشنبه 01 اسفند 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)