به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 اسفند 90 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1389-8-21
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    3,440
    سطح
    36
    Points: 3,440, Level: 36
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    761

    تشکرشده 743 در 207 پست

    Rep Power
    39
    Array

    خواب دوستی از دست رفته

    سلام دوستان خوبم. بعد از مدت ها اومدم و باز نیازمند کمکی از شما، شاید آرام شدم. هدفم بیشتر از کمک گرفتن، رساندن پیغامم به گوش بعضی هاست که این تاپیک به خاطرشه.
    کسی رو که طردش کردم به این امید که به خودش بیاد. اما به گمانم بیشتر از آنچه تصور میکردم از خود بی خود شده. یه دوستی معمولی نبود، هدفی مقدس بود فرارفتن از حیوانیت برای ما که پیمان بسته بودیم بر انسانیت. یکی این وسط کم آورد. یکی که بارها و بارها به خوابم از دست رفته دیدمش. خوابی که از حقیقت به دور نبود. کسی که شرط حضورم در کنارش تلاش برای انسانیت بود و در کمال ناباوری گفت نمیتونم. چه سخت بود شنیدن این کلمه برای منی که به اون ایمان داشتم. گفتم این شرط موندنمه. گفت از پذیرشش معذوره. آخ که چه رنجی بود شنیدن این جمله. هنوز از فکرش گریان میشم. رفتم بلکه به خاطر ارزش این دوستی حاضر باشه ذره ای تلاش کنه حداقل برای نگاه داشتن من، اما افسوس واسه نگه داشتن دوست 7 ساله اش تلاش هم نکرد. انگار منتظر این فرصت بود. با این وجود در تصورم مقدس ماند. شما قضاوت کنید، مگر خواسته ام از کسی که عقیده اش بر همین بود زیاد بود؟ کسی که شعارش کمال آدمی بود. می خواستم کمکش کنم چون اون بر لب پرتگاه میدیدم. هرچقدر بهش عهدمون رو یادآوری کردم جدی نگرفت. گفتم شاید با این کار به خود آمد. اما افسوس. افسوس که هنوز هم به خوابم آشفته و پریشان حاله. به هر حال این خواب ها از دو حالت خارج نیست. یا من دیوانه شدم یا اون واقعا پریشان حاله. نمیدونم با این فاصله چه کمکی از دست من بر میاد که انقدر خوابشو میبینم. شما بگید آیا وظیفه من در قبالش بیشتر از این بود؟

  2. 3 کاربر از پست مفید hamishetanha تشکرکرده اند .

    hamishetanha (پنجشنبه 04 اسفند 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من و دوستی ای که خراب شد درست ترین کار چیه؟
    توسط ahpasha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 اردیبهشت 94, 14:54
  2. چگونه با کسی که مبتلا به دوستی افراطی است رفتار کنم؟
    توسط شانا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 92, 22:17
  3. چگونه با کسی که مبتلا به دوستی افراطی است رفتار کنم؟
    توسط شانا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 15 آذر 92, 20:10
  4. چه کنم تا همسرم دست از دوستی با دخترها برداره؟
    توسط حلما در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 آذر 92, 01:41
  5. درخواست دختر برای دوستی و اشنایی بیشتر
    توسط sobhan17 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 آذر 90, 15:58

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.