
نوشته اصلی توسط
گل یاس
دوست عزیز ممنون از راهنماییتون.
من عرض کردم که شوهرم چه اخلاقی داره.و من باهاش تماس نمی گیرم.به هیچ عنوان.
می دونید چیه هر کس طرف مقابلشو خوب میشناسه و منم شوهرمو خوب میشناسم و شوهرم منو.
پس با این حساب اون می دونه من تماس می گیرم و خوبم بلده چطوری تحقیرم کنه.منم انقدر تماس نمی گیرم تا بدونه تغییر کردم.
مگه قرار نیست من تو زندگیم اصلاح بشم.
خوب اینم یه جور اصلاح شدنه.
من از این به بعد اعتماد به نفسمو میبرم بالا و اولین تغییری که شوهرم از من میبینه همین تماس نگرفتنمه.
من با توضیح دادن نمی تونم نشون بدم که عوض شدم باید رفتارمو ببینه.به وقت خودش تماس گرفتم در هر زمانی در هر موقعیتی ولی به جز فحش و بد و بی راه چه سودی نسیبم شده.اون فکر می کنه من انقدر به اون وابسته هستم که بدونه اون نمی تونم زندگی کنم ولی می خوام بفهمه که منم ادمم و اول خودمو دوست دارم بعد اونو.
پس هیچ وقت تماس نمی گیرم.هیچ وقت.
علاقه مندی ها (Bookmarks)