گل یاس چی کار کردی؟قرار شد حالا که نمی خوای معذرت خواهی کنی پس اصلا زنگ نزنی.حتی نیومدی اینجا مشاوره بگیری قبلش.
خونسردیتو حفظ کن .حالا اون هم همچین کاری نمی کنه.من می دونم اون فقط توقع داشته تو ازش معذرت خواهی کنی وگرنه وقتی زنگ می زدی حتی جواب تلفنت رو نمی داد.یا اگه واقعا می خواست طلاق بده خودش قبلا درخواست داده بود .اون الان با زنگ تو فقط توقع معذرت خواهی داشته.حتی بهت گفته فردا یا پس فردا بیا دادگاه مدارکت رو بهت میدم .عزیزم اون مرده غرورش شکسته .اگه باهاش لجبازی کنی اونم باهات لجبازی میکنه.عزیزم دوستم چرا با لجبازی می خوای زندگیت رو بهم بزنی .بهتره دست از لجبازی برداری .چرا وقتی اشتباه کردی حاظر نشدی اشتباهت رو قبول کنی .شاید از حرفام ناراحت شی ولی به خدا دلم می سوزه الکی الکی بخوای زندگیت رو از دست بدی.
از خر شیطون بیا پایین عزیزم .نکن این کارو .تو زمانی باید این کارو بکنی که اون تورو کتک زده بود و تو هیچ کار نکرده بودی .اونم داره از همین کارای تو الان حرص میخوره .
با خودت مهربون باش خودت رو دوست داشته باش چون اگه خودت رو دوست باشی با زندگیت این طوری رفتار نمیکنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)