نوشته اصلی توسط گل یاس
رک و راست بهتون میگم
میخواید گوش کنید میخواید نکنید
من انچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال
مشکل شما اینه که حرف گوش نمیدید این همه بچه ها داد زدن گفتن بهش زنگ نزن هی زدی
هر دفعه هم بدتر کردی اوضاع رو.معلومه هر دو تاتون هم اصلا بلد نیستین با هم درست صحبت کنید.
اما در مورد کارشناسا ......
من بهشون از طریق پیغام خصوصی خبر دادم که بیان میدونی چی گفتن؟؟ گفتن ایشون حرف گوش نمیده و به راهنماییها توجه نمیکنه پس وقت گذاشتن الکیه و فقط برای درد و دل اومده.
نوشته اصلی توسط گل یاس
توی این تاپیک هم گفتم که بیان بهت کمک کنن. دیگه نمیدونم باید برات چکار کنم خودت نمیخوای زندگیت تغییر کنه. حرفای یک زن امید وار رو هم گوش نکردی.









علاقه مندی ها (Bookmarks)