سلام دوستان بیایید در این تاپیک در مورد ساده گرفتن مراسم ازدواج و پایین بودن مهریه بحث کنیم.
تشکرشده 5 در 4 پست
سلام دوستان بیایید در این تاپیک در مورد ساده گرفتن مراسم ازدواج و پایین بودن مهریه بحث کنیم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)