به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 74

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    سارا جان سلام.به همدردی خوش اومدی

    خدا نیاره روزی رو که عاشق کسی بشید و دوستش داشته باشید و اون طرف هم همینطور ولی موانع زیاد باشه سر عشقتون
    ایراد کار همینه..که شما فکر میکنید عاشقید و این احساس عشقه.برای همین روش سماجت دارید.لینکهای زیر رو بخون تا بدونی شما وابسته هستید نه عاشق.

    عشق: دلبستگی ؟ یا وابستگی؟

    چرا وابسته می شویم

    تفاوت های بین وابستگی و دلبستگی چیست؟

    رهايي از وابستگي

    یه بار به خودم میگم اونی که ظالمه زنش هست که میدونه شوهرش دوستش نداره دلش میخواد با یکی دیگه خوشبخت بشه ولی ول نمیکنه بره !!
    زندگی زناشویی بالا و پایین داره..عین 4فصل..اول که بهاره همه چیزتازه است.شاداب و شکوفاست..زن ومردی که تازه به هم رسیدن بهم دیگه خیلی کشش دارن..کم کم تابستون رابطشون ازراه میرسه..اون عشق هیجانی کم کم پخته و عاقلانه و بالغانه میشه..بعد پاییز رابطه میرسه..زن و مرد از میوه های کاشته تابستون استفاده میکنن و در عین حال کمی به خلوت خودشون میرن و درنهایت زمستون رابطه میرسه که فاصلشون ازهم زیاد میشه و سرما میاد..اینجا زن و مرد باید رابطشون رو مدیریت کنن و از مهارتهای زناشویی استفاده کنن تا این دوره طی بشه چون بهار دیگه در راهه و اگه به درستی رفتار کنن پرشورتر ازقبل به سمت هم برمیگردن.

    پس به اون زن خرده نگیر..اون داره درست رفتار میکنه.داره از خونوادش حفاظت میکنه.رفتار غلط رو اون اقا داره که میخواد از مشکلش فرار کنه.

    مطمئن باش تو با هر کسی ازدواج کنی زمستون رابطتون میرسه و اگه تو و همسرت درست رفتار نکنید زندگیت از هم میپاشه..این اقا که نشون داده مرد روزای سخت نیست.حتی اگه باهات ازدواج کنه فقط طالب بهار و تابستون رابطه است و هنگام زمستون و سردی تو رو هم تنها میذاره و سراغ یه بهار دیگه میره.

    برای رهایی از خاطراتت لینک زیر رو بخوان

    رهایی از خاطرات منفی یا عاشقانه گذشته

    موفق باشی

  2. 9 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (شنبه 20 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 خرداد 97, 22:10
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 92, 00:01
  3. هووی مرد!!! کمک کنید...
    توسط arezo5566 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 88, 22:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.