به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 75

Threaded View

  1. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: درگیری با شوهرم به دلیل مشکلات ج ن س ی ایشون

    دوست عزیزسلام.به همدردی خوش اومدی

    میدونم شرایط سختی داری و چقد این موضوع برات ناراحت کننده است اما باید تو این شرایط اوضاع رو بهتر کنی و نه بدتر..مطلع کردن خونوادش نه تنها مشکلتون رو حل نمیکنه بلکه باعث میشه هم حرمتها شکسته بشه و هم این وسط وجهه تو خراب بشه که حتما تو براش کوتاهی کردی.

    تا اونجایی که من میدونم مردا به چیزی به اسم اقتدار و احترام و مقبول بودن نیازشدید دارن.

    از همون اول عقد مشکلات ما با برخورد سنگین بابام شروع شد ( به خاطر اینکه قبلا رابطه داشتیم و پدرم گفته بودن خودتون تصمیم گرفتید به من ارتباطی نداره )
    همیشه هم همسرم می گفت قبل ازدواج خیلی بیشتر دوست داشتم و اینا یعنی خانواده من با رفتازاشون رابطه رو خراب کردن. همیشه هم هر چی از خانواده ام ناراحت می شد سر من خالی می کرد
    تا وقتی خونوادت همسرت رو به عنوان داماد خودشون نپذیرفتن مشکلاتتون حل نمیشه..با خونوادت و پدرت قاطعانه و محترمانه صحبت کن و بگو در هر صورت این اقا الان شوهرتونه و باید بپذیرنش و باهاش خوش رفتارباشن..حتی اگه فقط برای حفظ ارامش زندگی دخترشون اینکارا رو بکنن.

    به نظر من فعلا قضیه سیگار رو بذار کنار.نمیشه همه مسائل رو یهویی با همدیگه حل کرد.
    در مورد مسائل جنسی یا همسرتون به این کار عادت کرده یا یه جورایی باعث تخلیه روانیش میشه.البته اینا حدسه و باید دلیلش رو ازخودش بپرسید.
    شما باید خیلی خیلی صبور باشید و تلاش کنید..ازروشهایی که دوستان گفتن استفاده کنید..باهاش دوستانه صحبت کنید..در مقابلش گارد نگیرید.میدونم سخته اما چاره ای نیست.

    . گفتم هیچی ممنون ازت اولین کادوی تولدمو گرفتم.
    یه دفعه بشین باهاشون چت هم بکن خیال من راحت بشه.
    بهش تیکه نندازید.

    موقعیتهایی که پیش میاد مثل تولدت استفاده کن و با زبون نرم تشویقش کن.انتظار نداشته باش یه شبه همه چیزو بذاره کنار.اهسته و پیوسته جلو برید.یه بار باش خوب نباش یه ساعت بعد متلک بارش کن..فضایی رو بوجود بیار تا بهت بگه چرا سراغ این مسائل میره.

    (یه نکته رو تو پرانتزبگم.توهمین سایت خوندم اقایون گفته بودن یکی از دلایل گرایش به این فیلما اینه که مسائل رو از دور هم نشون میده یعنی یه نمای کلی ازبدن زن،در حالیکه زن و شوهر معمولا ور دل همدیگه اند و این اقایون رو ازجنبه بصری ارضا نمیکنه.پیشنهاد هم داده بودن خانوما گاهی بصورت عدم دسترسی باشن..مثلا وقتی از شوهرشون فاصله دارن لباساشونو دربیارن و واکنشی هم نشون ندن)
    وای خاک عالم این حرفا به من چه؟

    تنوع زندگیتونو بالا ببرید.باسرچ تو سایت راه های جالبی برای عشقولانه کردن زندگیتون پیدا میکنید.
    به خودتون برسید..شاد و سرحال باشید

    تو این شهر خودمون هم نتونستم یه مشاور درست و حسابی پیدا کنم
    به شهرای بزرگتر و مجاور برید..معمولا مراکزاستانها مشاور دارن.

    موفق باشید

  2. 9 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (شنبه 10 تیر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.