نکنید. شما رو به خدا نکنید این کارو. فقط نکیت و بدبختی میاره تو زندگیتون. اگر آدمی هستید که می تونید با کسی که قبلا اینجوری بوده زندگی کنید مشکلی نیست. ولی اگه نمی تونید اینو قبول کنید نکنید این کارو که یه روزی یکی دیگه رو هم مثل من بدبخت می کنید.
تشکرشده 93 در 22 پست
نکنید. شما رو به خدا نکنید این کارو. فقط نکیت و بدبختی میاره تو زندگیتون. اگر آدمی هستید که می تونید با کسی که قبلا اینجوری بوده زندگی کنید مشکلی نیست. ولی اگه نمی تونید اینو قبول کنید نکنید این کارو که یه روزی یکی دیگه رو هم مثل من بدبخت می کنید.
badbakht (چهارشنبه 14 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)