سلام جناب آسان.
اگه واقعا براتون مهمه آینده خودتون و خصوصا این دختر- اگه دوست داشتنتون واقعیه- تنهایی تشریف ببرید پیش یک [size=large]روانشناس مجرب و ماهر، علاوه بر توضیح شرایط و افکار و احساساتتون، یک تست شخصیت کامل هم بدهید، در نهایت از ایشون مشاوره لازم رو بگیرید که آیا از نظر وضعیت روانی به صلاحه شما خودتونو در این شرایط ازدواج قرار بدین یا نه.
من قصد جسارت خدای نکرده ندارم و امیدورام ناراحت نشین. یکوقت ممکنه تست نشون بده شما در مرز اختلال پارانوئید باشید خدای نکرده، یا در مجموع ویژگیهای شخصیتی شما طوری باشه که نتونید این جور شرایط رو هندل کنید و زندگی رو به خودتون و بقیه جهنم کنید یا روانرجوریهای جدید در شما ظهور کنند از طریق بستری که با این ازدواج فراهم شده. بنابراین این لطف رو به خودتون و دختر طرف مقابلتون بفرمائید. [/size]








علاقه مندی ها (Bookmarks)