به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: نظرتون در مورد حجاب چیست؟

رأی دهندگان
39. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • با حجاب موافقم

    28 71.79%
  • حجاب را قبول ندارم

    11 28.21%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 277

موضوع: حجاب

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: حجاب

    با درود؛
    هوشیار خوبم!مثلاً می اندیشی با آوردن تک تک جملات بنده و نیز پاسخ خودت زیر آنها،از نظر منطقی به من جواب داده ای!!؟
    ببینید شما و همانندان شما یک موردی را بنا بر تقلید و همرنگی با جامعه ای که در آن رشد کرده اید،پذیرفته اید و اگر دلیل هم می آورید،آن دلایل در خدمت این اعتقاد شمایند و نه آنکه واقعاً آن اعتقاد تنها باور درست در جهان است و اینها هم علل آن؛
    اگر دقت کرده باشید،من بنابر منش دیگرخواهی و شکیبایانه ام،حتی نگفتم دلایلی برای درستی اعتقادتان،بلکه گفتم تنها اعتقاد درست،اکنون برای اینکه بدانید بنده چه می گویم،می خواهم نظر شما را درباره این جمله زیر بدانم:
    در جهان،مردمانی با بی شمار باور،مسلک،دین و روش زندگانی دارند زندگی می کنند و باورهای آنها برایشان مهم است.اکنون باید همه ما و تک تک ما انسانها به باورها و عقاید دیگرانی که چون ما نمی اندیشند احترام بگذاریم و اگر در جایگاهی عمومی(مجازی یا واقعی) می خواهیم در راستای باور یا عادت خود سخن بگوییم و نظر دیگران را هم جویا شویم،لاجرم باید گوش شنوایی برای شنیدن حرفها و انتقادات آنها داشته باشیم و نیز کنترلی بر زبان و قلم خویش در جهت احترام به بیانات آنها؛
    اگر دیدیم که به نقطه نظر مشترکی نمی زسیم که کاملاً عادی و طبیعی این طور نپنداریم که آنها گمراه،لجوج یا فاسد و یا نفهم هستند و زبان خود را از تهمت،توهین و تمسخر باز داریم و بالاخره زمانی به بحث پایان دهیم تا مباحثات به مجادلات مبدّل نشوند.

    آیا شما هوشیار گرامی و همه دوستان با این پاراگراف آخر موافق هستند؟

  2. 3 کاربر از پست مفید گرد آفرید تشکرکرده اند .

    گرد آفرید (جمعه 11 مرداد 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.