سلام
همانطور كه مي دانيم اعضايي كه اينجا عضو هستنده اكثرمون داراي مشكلاتي در زندگي هستيم همانگونه كه خود مدير محترم و هر كس ديگه تو زندگيش داراي مشكل هست.... اما در وهله اول ما اينجا عضو شديم كه با همدردي ساير دوستان به آرامش برسيم يا راههكاري براي مشكلمون پيدا كنيم ، كه اين هم مقطعي هست و بعد از مدتي عضو ماندن رفته رفته با انسي كه عضو با تالار مي گيره به عنوان يك دوست با ديگر دوستان در غني سازي اين تالار و مبادله افكار و انديشه خودش مبادرت مي ورزه .
جناب مدير شايد شما به عنوان روانشناس خيلي دوست داشته باشيد كه رفتار و افكار و انديشه هاي ديگران رو با تستها و سخنهاي گوناگون آزمايش كنيد تا در زمينه رشته خودتون به مهارت كافي برسيد اما من همينجا يه گوشزد مي كنم كه ما اينجا اگه جمع شديم همه با هم دوست هستيم و دوست داريم احترام متقابل بين تمامي اعضا برقرار بشه خواه نظرات اونا مخالف نظرات ما باشند و هر جا كه بحثي ايجاد بشه كه موجب بشه كه برخي به برخي ديگر بي احترامي كنند و صميمت بين اعضا تالار از بين بره ، وظيفه ما هست كه جلوي اون بحث رو بگيريم هر چند شايد از نظر شما بحثها باعث ترقي بشه و باعث بشه لايه هاي شخصيتي افراد مشخص بشه اما اين فقط و فقط براي شما كه روانشناس هستيد مهم هست و براي ما اصلا ارزشي نداره ، ما در اينجا احترام متقابل و حفظ حرمتها بيشترين ارزش رو برامون داره
و حفظ آرامش و صميميت تالار هم در وهله بعد وظيفه همه ماست ، بنده به عنوان يك عضو مثل ساير اعضا اين استدعا رو دارم كه كمي بيشتر به فكر باشيم اگه دوست داريم محيط تالار صميمي و با آرامش و بدون دغدغه باشه بكوشيم و تلاش كنيم .
هر چند مشاهده شده كه شايد روانشناسان دوست داشته باشن كه هميشه برخوردهاي و بازخوردهاي انساني رو به شيوه هاي گوناگون مشاهده كنند و از اون بهره لازم رو ببرند اما اگر بنده و ساير دوستان باز هم از اينگونه رفتارها مشاهده كنيم و مخصوصا كمرنگي صداقت در گفتار رو ببنيم مطمئنا از جان و دل نمي تونيم براي اين تالار كار كنيم
من از همون ابتدا عرض كردم نه روانشناس هستم نه سياستمدار و از رفتارهايي كه داراي شيطنت هست هم با عرض معذرت خيلي متنفر هستم اما بنده بسيار مثبت انديش هستم و با ديدن چند مورد هيچگاه اينجوري آشفته نميشم اما در اينجا نگراني خودم رو ابراز مي دارم و ميگم كه بياييد همه با هم تنها و تنها به فكر آرامش و صميميت تالار باشيم بياييد موش آزمايشگاهي نباشيم باييد از جان و دل براي سلامت تالار تلاش كنيم
هر چي باشه تالار مثل خانواده دوم ما هست بنده و امثال بنده به عنوان كساني كه وقتمون رو صرف تالار مي كنيم خيلي برامون مهمه كه در تالار چه خبر هست و مطمئن باشيد كوچكترين حركتي كه بر خلاف مصلحت تالار باشه از چشم دلسوزان اين فضاي مجازي دور نمي مونه اميدوارم واقعا همه ما اعضاي محترم تالار همدردي باشيم نه موش آزمايشگاهي .....







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)