به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    عضو محترم يا موش آزمايشگاهي

    سلام

    همانطور كه مي دانيم اعضايي كه اينجا عضو هستنده اكثرمون داراي مشكلاتي در زندگي هستيم همانگونه كه خود مدير محترم و هر كس ديگه تو زندگيش داراي مشكل هست.... اما در وهله اول ما اينجا عضو شديم كه با همدردي ساير دوستان به آرامش برسيم يا راههكاري براي مشكلمون پيدا كنيم ، كه اين هم مقطعي هست و بعد از مدتي عضو ماندن رفته رفته با انسي كه عضو با تالار مي گيره به عنوان يك دوست با ديگر دوستان در غني سازي اين تالار و مبادله افكار و انديشه خودش مبادرت مي ورزه .
    جناب مدير شايد شما به عنوان روانشناس خيلي دوست داشته باشيد كه رفتار و افكار و انديشه هاي ديگران رو با تستها و سخنهاي گوناگون آزمايش كنيد تا در زمينه رشته خودتون به مهارت كافي برسيد اما من همينجا يه گوشزد مي كنم كه ما اينجا اگه جمع شديم همه با هم دوست هستيم و دوست داريم احترام متقابل بين تمامي اعضا برقرار بشه خواه نظرات اونا مخالف نظرات ما باشند و هر جا كه بحثي ايجاد بشه كه موجب بشه كه برخي به برخي ديگر بي احترامي كنند و صميمت بين اعضا تالار از بين بره ، وظيفه ما هست كه جلوي اون بحث رو بگيريم هر چند شايد از نظر شما بحثها باعث ترقي بشه و باعث بشه لايه هاي شخصيتي افراد مشخص بشه اما اين فقط و فقط براي شما كه روانشناس هستيد مهم هست و براي ما اصلا ارزشي نداره ، ما در اينجا احترام متقابل و حفظ حرمتها بيشترين ارزش رو برامون داره
    و حفظ آرامش و صميميت تالار هم در وهله بعد وظيفه همه ماست ، بنده به عنوان يك عضو مثل ساير اعضا اين استدعا رو دارم كه كمي بيشتر به فكر باشيم اگه دوست داريم محيط تالار صميمي و با آرامش و بدون دغدغه باشه بكوشيم و تلاش كنيم .

    هر چند مشاهده شده كه شايد روانشناسان دوست داشته باشن كه هميشه برخوردهاي و بازخوردهاي انساني رو به شيوه هاي گوناگون مشاهده كنند و از اون بهره لازم رو ببرند اما اگر بنده و ساير دوستان باز هم از اينگونه رفتارها مشاهده كنيم و مخصوصا كمرنگي صداقت در گفتار رو ببنيم مطمئنا از جان و دل نمي تونيم براي اين تالار كار كنيم

    من از همون ابتدا عرض كردم نه روانشناس هستم نه سياستمدار و از رفتارهايي كه داراي شيطنت هست هم با عرض معذرت خيلي متنفر هستم اما بنده بسيار مثبت انديش هستم و با ديدن چند مورد هيچگاه اينجوري آشفته نميشم اما در اينجا نگراني خودم رو ابراز مي دارم و ميگم كه بياييد همه با هم تنها و تنها به فكر آرامش و صميميت تالار باشيم بياييد موش آزمايشگاهي نباشيم باييد از جان و دل براي سلامت تالار تلاش كنيم
    هر چي باشه تالار مثل خانواده دوم ما هست بنده و امثال بنده به عنوان كساني كه وقتمون رو صرف تالار مي كنيم خيلي برامون مهمه كه در تالار چه خبر هست و مطمئن باشيد كوچكترين حركتي كه بر خلاف مصلحت تالار باشه از چشم دلسوزان اين فضاي مجازي دور نمي مونه اميدوارم واقعا همه ما اعضاي محترم تالار همدردي باشيم نه موش آزمايشگاهي .....

  2. 6 کاربر از پست مفید erfan25 تشکرکرده اند .

    erfan25 (سه شنبه 04 تیر 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.