سلام به تک تک دوستان
از همتون ممنونم
آقای mahmoud777 ممنونم ازتون،منم تاپیک شما رو خوندم ولی اون موقع هنوز عضو نبودم بخاطر همین نمیتونستم جواب بدم،آقا محمود داداش منم دقیقا هم قد شماست شما کوتاه قد به حساب نمیاین فقط شاید بلند نباشید،کوتاه قد اونیه که تو لحظه اول که میبینیش فقط قدش به چشمت میاد
و در مورد نظر شما راستشو بخواین خیلی خوشم اومد(کیف کردم) که گفتین دوست دارین همسر آیندتون فرم بدنش اینجوری باشه (ایشالا که نصیبتون بشه :))








علاقه مندی ها (Bookmarks)