بسم الله الرحمن الرحیم ..................
پناه بر خدا ............
کم مونده بود از تعجب شاخ دربیارم!
چه کارها که از این بشر دوپا برمی یاد!
آخه این چجور روان درمانیه! اینکارها که کاملا با دستورات دینی ما در تناقضه!
حالا فرض کنیم که فردی در گذشته و در خفا کار زشتی هم انجام داده یا توبه کرده یا چون نمی خواد برملا بشه، رو به اون کار دیگه نمی بره!
خوب با افشای اون توی جمع صرفا قبحش ریخته می شه و بدون شرمندگی انجام می ده!!!
البته در مورد شما نمی گم که اینطوره.
کلا دستورات دینی ما تاکید بر عدم تجسس در زندگی دیگران و در عین حال رازداری رو داره!
ولی کلا این روش با توجه به تاثیری که در شما داشته هم بنظرم نهایت نامردی میاد. در واقع حس می کنم یجور هویتتون رو از شما گرفتن تا از خودتون و اونچه که بودین، بیزار بشین.
الان مسلما هر شخصیت و هویتی رو که مد نظرشون باشه به شما ارئه می دن و شما بالطبع پذیرای اون خواهید بود.








علاقه مندی ها (Bookmarks)