به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 09:17]
    تاریخ عضویت
    1391-5-22
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    923
    سطح
    16
    Points: 923, Level: 16
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    307

    تشکرشده 305 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آشنایی اینترنتی و خواستگاری

    سلام دوستان خوبم.مشکل امروز من ،مربوط به خواهرم می شود.از حدود دو سال قبل متوجه شدم که از طریق چت و فیس بوک با یک فردی که نسبتا معقول و فرهنگی است آشنا شده است ودررابطه با کارهای نوبسندگی و روزنامه نگاری فعالیت دارد.درطی این مدت متوجه شدم که کم کم نوعی علاقه بین او و خواهرم شکل گرفته است ولی وقتی از خواهرم سوال می کردم قصیه تا چه حد جدی است با جواب های کوتاه مسیر صحبت را منحرف می کرد. این اقا تهرانی است در حالیکه ما در شهرستانی نسبتا دور ار تهران هستیم.حدودا یک هفته قبل خواهرم برای ماموریت کاری به تهران رفت وایشان را دید.(کلا همدیگر را دو بار دیده اندو این آقا پیشنهاد ازدواج مطرح کردند و دقیقا همان شب پدرشان به پدر من تلفن زدند تا وجه رسمی به قضیه بدهند.خانواده ایشان نسبتا مذهبی و سنتی هستند. ایشان بیست و نه ساله اند و کارشان روزنامه نگاری است. خواهرم مشخصا به ایشان علاقه مند است وتمامی خوایستگارانش را تا کنون بخاطر این رابطه رد کرده است. ولی من نگران این رابطه ام چون شناخت آنها از هم صرفا توسط مکاتبه و مکالمه تلفنی است. ضمنا جز من بقیه اعضای دو خانواده نمی دانند که آعاز آشنایی و کل آن در فضای اینترنت بوده است.بخصوص خانواده پسر.آنها فکر میکنند در دفتر روزنامه ایشان با خواهرم آشنا شده است.آیا شرایط به نظر شما نرمال است؟
    به خواهرم کمک کنم؟ خاناد

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهرو تشکرکرده است .

    مهرو (چهارشنبه 05 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. در مرحله اشنایی بسیار احساساتی هستم
    توسط mano-gozashte در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 آبان 94, 12:59
  2. لطفا راهنمایی کنید ، کم رو و خجالتی هستم ،نگران آینده ام هستم
    توسط saratanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آبان 92, 15:48
  3. منتظر بمونم یا ؟؟؟ (وابستگی بعد از یک آشنایی اینترنتی)
    توسط salman111 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 46
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 بهمن 91, 23:52
  4. ازدواج با سه سال بزرگتر نمیدونم درسته یانه (آشنایی اینترنتی)
    توسط 000000k در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 27 مرداد 91, 00:30
  5. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 25 آذر 90, 13:33

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.