سلام دوستان
من الان داشتم چند تا از تاپیک ها رو بررسی میکردم دیدم که متأسفانه و متأسفانه و بدبختانه بعضی از اعضا حتی با وجود اینکه مدت عضویتشون زیاد هست یه نکتۀ اساسی رو در مورد مشاوره دادن رعایت نمیکنن!!! و اونم اینه که از روش "تحقیر شرایط عکس" استفاده میکنن
یادمون باشه ما اینجا اومدیم که به همه کمک کنیم و در مورد هر حرفی که میزنیم باید تأمل کنیم نه اینکه در هر تاپیکی یه چیزی بگیم که صرفا اون آدم خوشحال بشه و باید در نظر گرفت که آدمایی که مشکلی بر عکس اون دارن هم به اون تاپیک سر میزنن
وقتی یکی میاد میگه مشکل من مثلا اینه که قدم خیلی کوتاهه باهاش مشکل دارم (مثالی میزنم که اشارۀ مستقیم به افراد نداشته باشه) درسته من بیام بگم که اتفاقا مشکل رو کسی داره که قدش خیلی بلنده و هیچ کس انتخابش نمیکنه؟؟؟
تو رو خدا مدیران بررسی کنن و تذکر بدن اینجوری ممکنه اون آدم راهنمایی بشه ولی داریم یه دید مسموم رو پخش میکنیم بین کسانی که مشکلشون برعکس اون آدمه







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)