به نظر من هم شما باید فعلا روی مسائل عاطفی زندگیتون با حوصله بیشتری کار میکردید
با سرعت کمتری تصمیم میگرفتید
خونه به نام زدن به نظرم اصلا لازم نبوده فعلا
شاید باعث بشه مریم تلاش کمتری برای بهبود روابطش با شما بکنه
تشکرشده 257 در 72 پست
به نظر من هم شما باید فعلا روی مسائل عاطفی زندگیتون با حوصله بیشتری کار میکردید
با سرعت کمتری تصمیم میگرفتید
خونه به نام زدن به نظرم اصلا لازم نبوده فعلا
شاید باعث بشه مریم تلاش کمتری برای بهبود روابطش با شما بکنه
سینان (چهارشنبه 03 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)