ببخشید یه سوال ازتون و از روانشناساتون دارم؛نوشته اصلی توسط s@h@r
کسی که ترس اینرو داره که مبادا مورد تجاوز قرار گیره و از ترس از منزل هم بیرون نمی ره، با روش غرقه سازی که توضیح دادید، چطور درمانش می کنند؟
تشکرشده 40 در 8 پست
ببخشید یه سوال ازتون و از روانشناساتون دارم؛نوشته اصلی توسط s@h@r
کسی که ترس اینرو داره که مبادا مورد تجاوز قرار گیره و از ترس از منزل هم بیرون نمی ره، با روش غرقه سازی که توضیح دادید، چطور درمانش می کنند؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)