نقل قول نوشته اصلی توسط s@h@r
میتونید یک سطل اشغال گنده روی سر طرف خالی کنید.
من شنیدم توی یک بیمارستان روانی یک نفر نسبت به استفراغ خیلی حساس بوده برای کاهش حساسیتش یه سطل استفراغ روش خالی میکنن.

یا یک نفر ملافه هارو از روی تختا جمع میکرده بعد میان با این گاری ها که ملافه های کثیف رو جمع میکنن گاری رو:D پر از ملافه کردن و ریختن روی طرف.
ببخشید یه سوال ازتون و از روانشناساتون دارم؛
کسی که ترس اینرو داره که مبادا مورد تجاوز قرار گیره و از ترس از منزل هم بیرون نمی ره، با روش غرقه سازی که توضیح دادید، چطور درمانش می کنند؟