پونه جان،قصد مباحه کلامی ندارم،اما شما دارید دو نظر متضاد هم را می دهید؛از سوی می گویید که خداوند زیبایی را در نهاد هر فردی قرار داده است و آرایش خاتمها به دلیل حس زیبایی طلبی فطری آنان است و نیز جلب توجه کردنشان و از سویی نظری دیگر دارید که می گوید این به دلیل اعتماد به نفس پایین یا پیدا کردن زوجی مناسب یا تخلیه عقده ها و نابسامانیهای شخصیتی است.
به سخن دیگر در نگاه نخست این را امری فطری و طبیعی و در نظر دوم به دلیل مشکلات شخصیتی می دانید؟اینکه نمی شود . . .







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)