سلام چند وقته که موضوعی,واسه حرف زدن با همسرم نداریم
و چند وقته که من وقتی زنان زیبا تری را میبینم مجذوب آنها میشوم
از طرفی من یک تار موی همسرم را با هیچ کسی عوض نمیکنم
ولی این کم حرفی ما و نداشتن موضوعی برای حرف زدن داره مارو به سمت جدایی سوق میده
لطفا موضوع بگین
به نظرتون این که از عشق آتشین من کم شده ربطی به کم حرف بودن ما ندارهتنوع طلبی من باعث شده از
من چهار ماهه که عقد کردم و بخاطر همسرم قید همه ی دخترا رو زدم
راستش خیلی دنبال این دختر بودم تا بدستش بیارم و قسم خورده بودم اگه به هم برسیم من توبه کنم و دیگه به هیچ دختری جز همسرم فکر نکنم.ولی متاسفانه رابطه های قدیمی همش جلوی چشممه.مقایسه کردن رابطه ی من و همسرم با اون زابطه های چرت و پوچ داره دیوونم میکنه و دلم میخاد همه ی خاطراتی رو که با غیر از همسرم دارم فراموش کنم









علاقه مندی ها (Bookmarks)