من کارمند هستم . دلیل مخالفت ایشان دران اینه که نیازی به کار کردن من در این سازمان نداره میگه من خودم اینقدر درامد دارم که نیازی نیست تو کار کنی.
تشکرشده 0 در 0 پست
من کارمند هستم . دلیل مخالفت ایشان دران اینه که نیازی به کار کردن من در این سازمان نداره میگه من خودم اینقدر درامد دارم که نیازی نیست تو کار کنی.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)