به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array

    RE: پشیمونم از جلو رفتن

    نقل قول نوشته اصلی توسط saharjavid
    سلام در مورد جواب منفي كه شنيديد فك ميكنم نبايد احساس بدي داشته باشيد الآن شما چندتا چيز جديد ياد گرفتيد چيزهايي كه خيلي از آدما هيچ وقت ياد نميگيرن و از همين ناحيه ضربه ميخورن.يكي اينكه توانايي شنيدن نه رو پيدا كرديد.نه هاي بعدي كه ممكنه بشنويد ديگه انقد برات سنگين نيست. بعد بهتر خودتون رو شناختيد بعضي وقتا ما بايد از كسايي كه ازمون انتقاد ميكنن يا جواب رد بهمون ميدن تشكر كنيم و بهترين استفاده رو ببريم براي اينكه دليل انتخاب نشدن و بفهميم و اگه درست بود در ارتباط هاي بعدي اصلاحش كنيم.ديگه محتاط تر عمل ميكنيد تا بررسي كامل نكرديد بي گدار به آب نميزنيد و سنجيده تر رفتار ميكنيد.من از كار همكارتون خيلي خوشم اومد اين نشون از بلوغ فكري اين خانم داره كه اولا خيلي راحت حرفش رو زده بعدم اين موضوع رو بين خودتون مسكوت گذاشته.بهتره شما هم توانايي هاي خودتون رو بالا ببريد و مطمئن باشيد چيزي كه مال شما باشه به كس ديگه داده نميشه.
    ممنون از نظرتون،ببینید شما پسر نیستید،وقتی همچین حالتی پیش میاد همیشه یه خجالتی تو ادم میمونه که با رو به رو شدن با طرف احساس خوبی به ادم دست نمیده،من اگه بدونم طرفم 10 درصد میگه نه بازه جلو نمیرم،البته همکارمو هیچ درصدی از جواب دادنش نمیدونستم،چون من جوری نبود ما بخواهیم با هم حرف بزنیم،من و ایشون فقط در یک ساخنمان بودیم،اما واقعا بعد از این جریان یه حس محتاط بودن بهم دست داده،یعنی یه جورایی اگه 90 درصدم بدونم با کس دیگه میشه،به خاط اون 10 دصده نمیتونم پا پیش بزام،چون اگه یه بار دیگه همچین چیزی بشه،شاید کلا دیگه تا اخر عمر جلو نم،بد تو روحیم تاثیر گذاشته،چون من ادمی نبودم که تا حالا با کسی دوست باشیم و بخام پیشنهاد دوستی بدم،این اولین درخواستم به یک دختر بود.

  2. کاربر روبرو از پست مفید samanft تشکرکرده است .

    dolat (دوشنبه 04 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.